24 Δεκεμβρίου 2014

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ Ο ΠΑΝΑΡΑΣ! Περίεργη δήλωση βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ. για τρίτη ψηφοφορία και Χαϊκάλη

Πολλαπλές ερμηνείες επιδέχονται οι σημερινές δηλώσεις του βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Μαρίνου Ουζουνίδη για την τρίτη ψηφοφορία στη Βουλή για την ανάδειξη Προέδρου της Δημοκρατίας

«Θα ακολουθήσω την απόφαση του κόμματός μου, εκτός και αν αλλάξει κάτι με τις συζητήσεις που γίνονται σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων», τόνισε χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Βήματος, είπε: «Από τη στιγμή που γίνονται, νομίζω, συζητήσεις σε επίπεδο προέδρων και αρχηγών των κομμάτων, το αφήνω ανοιχτό. Δεν θέλω να πω σήμερα έτσι και αύριο, για παράδειγμα, να έρθει μία συμφωνία μεταξύ των αρχηγών των κομμάτων και επομένως να αλλάξει κάτι και να διαφοροποιηθώ κι εγώ. Με τα σημερινά δεδομένα και αν δεν αλλάξει κάτι, έχουμε πάρει μια απόφαση. Σωστά (θα τη σεβαστώ). Αλλά νομίζω ότι γίνονται πολλές διαβουλεύσεις και συζητήσεις και θέλω να είμαι προσεκτικός και επιφυλακτικός ως προς τη διατύπωση. Όλο αυτό το διάστημα, δεν έχω δώσει δικαίωμα ούτε για κάτι αρνητικό ή ψέματα και κυκλοφορώ κοντά στον κόσμο. Γενικά μιλάω, έτσι;».

Χαρακτηριστικό και προφανώς εκτός κομματικής γραμμής ήταν και το σχόλιό του για την υπόθεση Χαϊκάλη: «Δεν μπορεί ο βουλευτής να ενημερώνεται από τον κ. Λαζόπουλο. Σε ό,τι αφορά το θέμα αυτό, το έκλεισε η Δικαιοσύνη και έχει τελειώσει, αλλά κάποια θέματα και εμένα δεν μου αρέσουν»