01 Δεκεμβρίου 2014

Τερέζα Κουίκ, η κόρη του Τέρενς και της Μαρίνας Ελευθερουδάκη, ηθοποιός [εικόνες]

Η Τερέζα Κουίκ πριν ακόμη τελειώσει το σχολείο είχε πάρει την απόφαση ότι η υποκριτική είναι η απασχόληση που την ενδιαφέρει.

Η ίδια μάλιστα παραδέχεται πως, παρόλο που η οικογένειά της έδειχνε άνετη, υπήρξαν κάποιες σχετικές αντιδράσεις. Eίναι κόρη του βουλευτή Τέρενς Κουίκ και της Μαρίνας Ελευθερουδάκη, της γνωστής αλυσίδας βιβλιοπωλείων.
«Δεν ξέρω αν η μητέρα μου ήθελε να ασχοληθώ με την οικογενειακή μας επιχείρηση, μια και ποτέ δεν έγινε σχετική κουβέντα. Ισως γιατί εκείνη πάντα έβλεπε ότι τα ενδιαφέροντά μου είναι άλλα. Απλώς, επειδή η μητέρα μου θεωρεί το επάγγελμα του ηθοποιού εξαιρετικά επισφαλές, μου πρότεινε να το διατηρήσω περισσότερο ως χόμπι παρά ως κύρια δουλειά. Ο πατέρας μου, από την άλλη, είχε την άποψη ότι πρέπει να κάνω αυτό που μου αρέσει και με ευχαριστεί. Εστω κι αν κάποτε εκείνος με φανταζόταν σε ρόλο δημοσιογράφου, να αποτελώ τη δική του συνέχεια».

Ολοκληρώνοντας τη φοίτησή της στο ACS, η Τερέζα Κουίκ έδωσε εξετάσεις σε πανεπιστήμια της Μεγάλης Βρετανίας. Αν και πέτυχε, αποφάσισε να μη φύγει αμέσως και αντ’ αυτού να γραφτεί στο τμήμα Τheater & Arts του Deree, παίρνοντας το επαγγελματικό βάπτισμα του πυρός στην Ελλάδα.

Το 2010, ως φοιτήτρια, η Τερέζα ανέβηκε για πρώτη φορά στο θεατρικό σανίδι πρωταγωνιστώντας στην παράσταση «Η αρκούδα» του Τσέχοφ, ενώ το 2012 συμμετείχε στο έργο «Perceptions».

Η πρώτη επαφή της Τερέζας με το κοινό, έστω και εάν γινόταν στο πλαίσιο των εξετάσεων της σχολής της, αρχικά τη γέμισε με άγχος -το οποίο, όμως, ξεπέρασε γρήγορα: «Εκεί ανακάλυψα ότι το θέατρο είναι ένα δύσκολο είδος, διότι βρίσκεσαι επί δύο ώρες εκτεθειμένος στη σκηνή και στα μάτια του θεατή. Ωστόσο το θέατρο έχει μια δική του, ιδιαίτερη μαγεία που αμέσως την καταλαβαίνεις. Υπάρχει μια μοναδική σχέση με τον κόσμο, παρόλο που εμένα, μάλλον λόγω DNA, με έλκει περισσότερο η κάμερα, δηλαδή η τηλεόραση και το σινεμά».


Φέτος η Τερέζα Κουίκ μοιράζει την ημέρα της μεταξύ των μαθημάτων στη σχολή της και του θεατρικού «Big Baby», στο οποίο συνεργάζεται ως βοηθός σκηνοθέτη. Πρόκειται για μια παράσταση που ανεβάζει για δεύτερη συνεχή χρονιά η θεατρική συντροφιά «Ομάδα», με τους Ιωακείμ Κάσδαγλη και Τερέζα Κρητικού, ενώ σκηνοθετεί η Ιωάννα Μπακαλάκου. Οπως εξηγεί η Τερέζα Κουίκ, «εγώ είμαι βοηθός σκηνοθέτη, καθότι στη σχολή μου ασχολούμαι όχι μόνο με την ηθοποιία, αλλά και με τις περιφερειακές τέχνες. Στη φετινή παράσταση του Deree, για παράδειγμα, το “Celebration”, ασκώ καθήκοντα ενδυματολόγου».

Παρά τη σφαιρική εκπαίδευση γύρω από την τέχνη της, η Τερέζα Κουίκ είναι αποφασισμένη να ασχοληθεί στο μέλλον αποκλειστικά με την υποκριτική. Και το επίθετο Κουίκ σίγουρα θα παίξει τον δικό του ρόλο. «Πολλά παιδιά με διάσημους γονείς έχουν πρόβλημα με το επώνυμό τους», επισημαίνει η Τερέζα, υπογραμμίζοντας ότι «με εμένα δεν συμβαίνει ακριβώς αυτό. Μου αρέσει που ο κόσμος με ρωτάει τι σχέση έχω με τον γνωστό δημοσιογράφο και όταν τους αναφέρω ότι είναι πατέρας μου, με αντιμετωπίζουν με ζεστασιά. Οπως μου αρέσει και ο σεβασμός που ο κόσμος δείχνει στη μητέρα μου και την οικογένειά της».



Ως γνωστόν, πρόκειται για μια οικογένεια που διαθέτει τη δική της μακρά ιστορία στον χώρο των επιχειρήσεων. «Θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια στο βιβλιοπωλείο “Ελευθερουδάκης”», αναπολεί η Τερέζα. «Κόσμος πήγαινε και ερχόταν κι εγώ ένιωθα έντονα τη μυρωδιά του χαρτιού. Η μαμά μού έκανε δώρο βιβλία με εικόνες που με τρέλαιναν, όπως την εξέλιξη του κόκκινου χαλιού. Πάντως, η πιο έντονη εικόνα που διατηρώ στη μνήμη μου είναι η παραμονή Χριστουγέννων στον "Ελευθερουδάκη", με εμένα να έχω περάσει πίσω από τον πάγκο και να τυλίγω με ενθουσιασμό βιβλία».

Πηγή: eirinika.gr