24 Ιανουαρίου 2015

BINTEO-Ρουσόπουλος: Μου έγινε πρόταση από στενό συνεργάτη του Σαμαρά να είμαι υποψήφιος

«Θεωρώ ότι θα έπρεπε να γίνει debate ανάμεσα στους πολιτικούς αρχηγούς»

Σε πολλές αποκαλύψεις προχώρησε ο πρώην υπουργός Θεόδωρος Ρουσόπουλος, σε μία από τις σπάνιες τηλεοπτικές συνεντεύξεις του. Μιλώντας, στο Action 24, ο κ. Ρουσόπουλος τόνισε πως του έγινε πρόταση από πολύ στενό συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά να είναι εκ νέου υποψήφιος στις βουλευτικές εκλογές του 2015, πρόταση όμως που ο ίδιος απέρριψε, λέγοντας ότι δεν είναι ακόμη η κατάλληλη στιγμή.

«Είναι σημαντική η διαδικασία των debate», επεσήμανε ο κ. Ρουσόπουλος ερωτηθείς αν ήταν λάθος του κ. Σαμαρά να μην εμφανιστεί σε τηλεοπτική μονομαχία με τον Αλέξη Τσίπρα. «Θεωρώ ότι θα έπρεπε να γίνει», τόνισε.

«Μέσα στην επταετία αποχής από την πολιτική κατάφερα να ολοκληρώσω διδακτορική διατριβή μου και να συνεργαστώ με εκλογικό οίκο». Τα επτά χρόνια δεν πήγαν “χαμένα σε ταβανοθεραπεία”», ανέφερε ο πρώην υπουργός.

«Το 2010 υπήρχε δικαίωση μου από τη Βουλή. Εν τέλει για την υπόθεση του Βατοπεδίου δεν υπήρχε κάτι μεμπτό εις βάρος μου», τόνισε ο πρώην υπουργός.