21 Μαρτίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις: Επί Παπαδόπουλου και Τσίπρα γίνονται τέτοιες παρελάσεις-Ο Καμμένος είναι ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ-Ο Σαμαράς διαπραγματεύτηκε τα 2 δις για την ανεργία και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ

Την έκπληξή του για τον τρόπο που θα γίνει εφέτος η παρέλαση της 25ης Μαρτίου, μετά το πέρας της οποίας θα ακολουθήσουν χοροί, κάτι που δεν ενοχλεί κανένα από τους μέχρι τώρα πολέμιους ΣΥΡΙΖΑίους, εξέφρασε ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA.

«Εγώ ήμουν πάντα υπέρ των παρελάσεων και εξακολουθώ να είμαι. Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος, όμως, αν μου έλεγαν ότι με κυβέρνηση πρώτη φορά Αριστεράς, θα έβλεπα την πιο μεγάλη παρέλαση στην Αθήνα, ομολογώ δεν θα το πίστευα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης, προσθέτοντας ότι επί Παπαδόπουλου και επί Τσίπρα γίνονται τέτοιες παρελάσεις.

Δείτε το βίντεο από το MEGA:


Ο Καμμένος λέει για τον ίδιο "είμαι γερμανοτσολιάς"

Επίθεση κατά του Πάνου Καμμένου εξαπέλυσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA.
Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης, απευθυνόμενος στο βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Νίκο Μαυραγάνη, είπε: «Ο αρχηγός σας έλεγε ότι, όποιος υπογράφει τη δανειακή σύμβαση, είναι γερμανοτσολιάς και τώρα ο αρχηγός σας υπογράφει την ίδια δανειακή σύμβαση. Άρα, συνάγω ότι ο Πάνος Καμμένος λέει για τον Πάνο Καμμένο "είμαι γερμανοτσολιάς"».

Μεταξύ άλλων, ο κ .Γεωργιάδης δήλωσε ότι το πακέτο Γιούνκερ που ανακοινώθηκε χθες των 2 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, απεδείχθη ότι είναι το πακέτο που είχε διαπραγματευτεί και πάρει ο Αντώνης Σαμαράς.

Δείτε το βίντεο από το MEGA:


Να μην διανοηθεί η κυβέρνηση να αφήσει τρομοκράτες έξω

«Να μην διανοηθεί η κυβέρνηση να αφήσει τρομοκράτες έξω», δήλωσε με κατηγορηματικό τρόπο ο Άδωνις Γεωργιάδης, αναφέροντας ότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο η κυβέρνηση θα έχει τεράστιο πολιτικό πρόβλημα στο εσωτερικό, αλλά και στο εξωτερικό.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, ο κ. Γεωργιάδης διευκρίνισε το εξής: «Η ιδέα ότι, επειδή τους εκβιάζουν οι αντι-εξουσιαστές, θα αφήσουν τον Σάββα Ξηρό έξω, είναι αδιανόητη για τη Νέα Δημοκρατία».

Δείτε το βίντεο από το MEGA: