18 Μαρτίου 2015

Η παρατήρηση της Κωνσταντοπούλου που εξόργισε -Αδωνις: Να το χέρι μου, να με βαρέσετε με το χάρακα

Οι κόντρες της πρόεδρου της Βουλής με βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για τη στάση που κρατούν στις συνεδριάσεις του Κοινοβουλίου είναι συνεχείς.

Χθες στο στόχαστρο της κ. Κωνσταντοπούλου μπήκαν ο Αδωνις Γεωργιάδης και ο Ανδρέας Λοβέρδος. Ενώ στο βήμα ήταν η Θεανώ Φωτίου και μιλούσε, η πρόεδρος της Βουλής τη διέκοψε λέγοντας: «Κυρία υπουργέ, με συγχωρείτε. Παρακαλώ τους δύο πρώην υπουργούς, τον κ. Γεωργιάδη και τον κ. Λοβέρδο, που εμφανώς διασκεδάζουν, να καθίσουν στις θέσεις τους ή αν θέλουν να συζητήσουν, να περάσουν έξω από την αίθουσα».

Οι δύο βουλευτές έγιναν έξαλλοι με την παρατήρηση της κ. Κωνσταντοπούλου, με τον Ανδρέα Λοβέρδο να της λέει «να μιλάτε καλύτερα», ενώ ο Αδωνις Γεωργιάδης απάντησε με πιο χιουμοριστικό τρόπο: «Μας κάνετε παρατήρηση; Να το χέρι μου, να με βαρέσετε με το χάρακα!».

Λίγο αργότερα συζητούσαν το περιστατικό με τον βουλευτή του Ποταμιού Γρήγορη Ψαριανό, τον οποίο η Ζωή Κωνσταντοπούλου είχε αποκαλέσει «τοίχο» κατά τη διάρκεια των προγραμματικών δηλώσεων. Μάλιστα, στη συζήτηση ο κ. Ψαριανός αποκάλυψε και την απάντηση που είχε δώσει τότε στην πρόεδρο της Βουλής: «Εγώ μπορεί να είμαι τοίχος, αλλά είμαι τοίχος με αυτιά έξω, εσύ είσαι ντουβάρι».