Τόσο το βλέμμα του 12χρονου αγοριού, όσο και του ηθοποιού που ενσάρκωσε τον Ιησού ενήλικο, φτιάχτηκε με τον εξής τρόπο: Χρησιμοποιώντας μια λεπτή γραμμή από σκούρο μπλε eyeliner στο πάνω βλέφαρο και μια λεπτή γραμμή λευκού eyeliner στο κάτω. Μάλιστα, λέγεται ότι ο Τζεφιρέλι έβαλε τον Μοντέτ και τον Πάουελ να ανοιγοκλείνουν σπάνια τα μάτια τους καθ' όλη τη διάρκεια του έργου, με τον 12χρονο να ανοιγοκλείνει τα βλέφαρά του μόλις δύο φορές, ενώ ο ενήλικος μόνο μία.
10 Απριλίου 2015
Ετσι έκαναν το βλέμμα του «Ιησού από τη Ναζαρέτ» καθηλωτικό -Τα τρικ που χρησιμοποίησαν [εικόνες]
Aν μη τι άλλο, κάτι που θυμούνται όλοι όσοι έχουν δει τη θρυλική υπερπαραγωγή του Φράνκο Τζεφιρέλι «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» είναι το καθηλωτικό βλέμμα των ηθοποιών που υποδύθηκαν τον Ιησού.
Τόσο το βλέμμα του 12χρονου αγοριού, όσο και του ηθοποιού που ενσάρκωσε τον Ιησού ενήλικο, φτιάχτηκε με τον εξής τρόπο: Χρησιμοποιώντας μια λεπτή γραμμή από σκούρο μπλε eyeliner στο πάνω βλέφαρο και μια λεπτή γραμμή λευκού eyeliner στο κάτω. Μάλιστα, λέγεται ότι ο Τζεφιρέλι έβαλε τον Μοντέτ και τον Πάουελ να ανοιγοκλείνουν σπάνια τα μάτια τους καθ' όλη τη διάρκεια του έργου, με τον 12χρονο να ανοιγοκλείνει τα βλέφαρά του μόλις δύο φορές, ενώ ο ενήλικος μόνο μία.
Τόσο το βλέμμα του 12χρονου αγοριού, όσο και του ηθοποιού που ενσάρκωσε τον Ιησού ενήλικο, φτιάχτηκε με τον εξής τρόπο: Χρησιμοποιώντας μια λεπτή γραμμή από σκούρο μπλε eyeliner στο πάνω βλέφαρο και μια λεπτή γραμμή λευκού eyeliner στο κάτω. Μάλιστα, λέγεται ότι ο Τζεφιρέλι έβαλε τον Μοντέτ και τον Πάουελ να ανοιγοκλείνουν σπάνια τα μάτια τους καθ' όλη τη διάρκεια του έργου, με τον 12χρονο να ανοιγοκλείνει τα βλέφαρά του μόλις δύο φορές, ενώ ο ενήλικος μόνο μία.