13 Μαΐου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-ΜΕΘΥΣΜΕΝΗ ΘΑ'ΤΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟ 'ΠΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ! Βαλαβάνη: Δεν είπα ότι δεν ξέρω να κάνω τη φορολογική μου δήλωση - ΒΙΝΤΕΟ

Δηλ. όταν κάποιος λέει: «Δεν είναι το αντικείμενό μου τα φορολογικά... ούτε τη φορολογική μου δήλωση δεν έκανα μόνη μου, και τώρα τα μαθαίνω» δεν λέει ότι δεν ξέρει να συμπληρώνει τη δήλωσή του; Εκτός αν εννοεί ότι ήταν τεμπελόσκυλο και τη συμπλήρωνε ο άντρας της όπως μας λέει σήμερα... Και πριν μας τρελάνει αυτή, δείτε τι είπε σήμερα και τι είχε πει στις 29 Απριλίου:
Δεν είπα ότι δεν ξέρω να κάνω τη φορολογική μου δήλωση

«Στον κ. Βεζυρόπουλο (σ.σ. βουλευτής Νέας Δημοκρατίας) θέλω να πω ότι δεν είπα ότι δεν ξέρω να κάνω τη φορολογική μου δήλωση», τόνισε η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη και πρόσθεσε: «Είπα δεν έχω εγώ η ίδια συμπληρώσει ποτέ φορολογική δήλωση. Το υπόλοιπο που δεν είπα είναι ότι από τα 40 χρόνια της κοινής μας ζωής, τα 39 τη συμπλήρωνε ο άντρας μου χωρίς καμία βοήθεια λογιστή».


Ν.Βαλαβανη :Τώρα μαθαίνω τα φορολογικά! Δεν ξέρω να κάνω ούτε φορολογική δήλωση
29 Απριλίου
Αιφνιδίασε άπαντες με την κυνικότητα της η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη η οποια μιλώντας σε κοινοβουλευτική Επιτροπή  είπε ότι «μόνη της δεν συμπληρώνει  ούτε τη φορολογική της δήλωση» προσθέτοντας πάντα με περισσό θράσος ότι...
τα φορολογικά τώρα τα μαθαίνει αφού η ειδικότητα της είναι περισσότερο στα μακροοικονομικά (δηλ. αυτά τα παίζει στα δάχτυλα... όπως και το "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ").