Η γερμανική Volkswagen ξεπέρασε την ιαπωνική Toyota και έγινε η μεγαλύτερη από πλευράς πωλήσεων κατασκευάστρια αυτοκινήτων παγκοσμίως κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, καταφέρνοντας να εκπληρώσει τη φιλοδοξία της τρία χρόνια νωρίτερα απ' ό,τι είχε θέσει ως στόχο.
Το να παραμείνει βεβαίως στην κορυφή είναι μια πρόκληση για την εταιρεία, καθώς οι παραδόσεις σημειώνουν πτώση στην Κίνα, την αγορά που απορροφά το 1/3 των πωλήσεών της παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σχετικά στάσιμη ζήτηση στην Ευρώπη, σημειώνει το πρακτορείο Reuters.
«Το κυνήγι για την (άνοδο) στην κλίμακα έχει νόημα μόνο εφόσον δίνεται ώθηση στις συμπράξεις κάτι που η VW δε μπόρεσε στην πραγματικότητα να καταφέρει» δηλωσε ο Στέφαν Μπρατζελ, επικεφαλής της δεξαμενής σκέψης Center of Automotive Management.
«Η εξάρτηση από την Κίνα είναι η αχίλλειος πτέρνα της VW και το να διαχειριστεί κανείς μια τόσο μεγάλη αγορά αναπόφευκτα δημιουργεί προβλήματα».
Ο γερμανικός όμιλος ανακοίνωσε την 17η Ιουλίου παραδόσεις ύψους 5,04 εκατομμυρίων για το πρώτο εξάμηνο του 2015.
Σε σύγκριση η Toyota ανακοίνωσε σήμερα ότι πούλησε 5,02 εκατομμύρια αυτοκίνητα μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, καταγράφοντας πτώση 1,5% σε ετήσιο επίπεδο.
Η ταχεία επέκταση της VW, η οποία κατασκευάζει περισσότερα από 310 μοντέλα αυτοκινήτων και διαθέτει 120 εργοστάσια σε ολόκληρο τον κόσμο, κάλυψε τις χαμηλές επιδόσεις της στις ΗΠΑ και τη Βραζιλία όπου δεν έχει καταφέρει να προχωρήσει με ταχύτητα στην αναβάθμιση των μοντέλων της και να προσαρμόσει τις προσφορές της στις τάσεις της αγοράς, τονίζουν αναλυτές.
Το να παραμείνει βεβαίως στην κορυφή είναι μια πρόκληση για την εταιρεία, καθώς οι παραδόσεις σημειώνουν πτώση στην Κίνα, την αγορά που απορροφά το 1/3 των πωλήσεών της παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σχετικά στάσιμη ζήτηση στην Ευρώπη, σημειώνει το πρακτορείο Reuters.
«Το κυνήγι για την (άνοδο) στην κλίμακα έχει νόημα μόνο εφόσον δίνεται ώθηση στις συμπράξεις κάτι που η VW δε μπόρεσε στην πραγματικότητα να καταφέρει» δηλωσε ο Στέφαν Μπρατζελ, επικεφαλής της δεξαμενής σκέψης Center of Automotive Management.
«Η εξάρτηση από την Κίνα είναι η αχίλλειος πτέρνα της VW και το να διαχειριστεί κανείς μια τόσο μεγάλη αγορά αναπόφευκτα δημιουργεί προβλήματα».
Ο γερμανικός όμιλος ανακοίνωσε την 17η Ιουλίου παραδόσεις ύψους 5,04 εκατομμυρίων για το πρώτο εξάμηνο του 2015.
Σε σύγκριση η Toyota ανακοίνωσε σήμερα ότι πούλησε 5,02 εκατομμύρια αυτοκίνητα μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, καταγράφοντας πτώση 1,5% σε ετήσιο επίπεδο.
Η ταχεία επέκταση της VW, η οποία κατασκευάζει περισσότερα από 310 μοντέλα αυτοκινήτων και διαθέτει 120 εργοστάσια σε ολόκληρο τον κόσμο, κάλυψε τις χαμηλές επιδόσεις της στις ΗΠΑ και τη Βραζιλία όπου δεν έχει καταφέρει να προχωρήσει με ταχύτητα στην αναβάθμιση των μοντέλων της και να προσαρμόσει τις προσφορές της στις τάσεις της αγοράς, τονίζουν αναλυτές.