23 Ιουλίου 2015

Θύματα των capital controls τα ζώα του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου

​Τα 2.000 ζώα που φιλοξενούνται στο Αττικό ζωολογικό πάρκο έχουν πέσει κι αυτά θύματα των capital controls... Αρκετές τροφές εισάγονται και οι υπεύθυνοι του πάρκου δεν μπορούν να πληρώσουν τους προμηθευτές από το εξωτερικό.

«Ένα μέρος από τη διατροφή μας εισάγεται και δεν υπάρχει αντικατάσταση στην Ελλάδα. Έχουμε δύο κατηγορίες προϊόντων που δεν μπορούμε να βρούμε πρέπει να εισάγονται. Η μία κατηγορία είναι το κατεψυγμένο ψάρι. Είναι ειδικό ψάρι που πρέπει να έχει συγκεκριμένη ημερομηνία αλιεύσεως κι έχουμε δύο βδομάδες ακόμα stock. Μετά υπάρχουν ειδικές διατροφές όπως για τα φλαμίνγκο, όπως για τους μυρμηγκοφάγους, για κάποιες μαϊμούδες» αναφέρει στην κάμερα του Star, ο ιδρυτής του Αττικού Πάρκου, Ζαν Ζακ Λεσουέρ.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη όταν ενημερώθηκε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το πάρκο και αρκετοί προσφέρθηκαν να βοηθήσουν.

«Ακόμα και σήμερα πήρα εγώ δύο τηλέφωνα από μία κυρία που μου πρότεινε ότι είχε πιστωτική κάρτα στο εξωτερικό και μπορεί να πληρώσει τον λογαριασμό κι επίσης σήμερα με πήρε μια κυρία από την Κρήτη που μου λέει έχουν έναν λογαριασμό στην Αγγλία πείτε μου να πληρώσω εγώ τον λογαριασμό» προσθέτει.

Πάντως μεγάλο ενδιαφέρον για το πρόβλημα αυτό έδειξε και η ευρωπαϊκή ένωση ζωολογικών πάρκων δηλώνοντας ότι θα βοηθήσει όσο μπορεί.