02 Αυγούστου 2015

Ο όμιλος VW έχει συνολικά 12 μάρκες - Ποια είναι η πιο κερδοφόρα;

Ο όμιλος Volkswagen αποτελείται συνολικά από 12 μάρκες επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων, καθώς και από τη Ducati. Εσωτερική πρωταθλήτρια από πλευράς όγκου πωλήσεων είναι αναμφίβολα η μάρκα VW, είναι όμως και η πιο κερδοφόρα;

Πρώτη λοιπόν στην κατάταξη της κερδοφορίας είναι η Audi, με λειτουργικό αποτέλεσμα της τάξης των 2,9 δις ευρώ για το πρώτο 6μηνο του 2015 και περιθώριο κέρδους 9,8%. Στην 2η θέση η Porsche, με το δικό της περιθώριο κέρδους να ανέρχεται σε 15,7% και το λειτουργικό της αποτέλεσμα σε 1,7 δις ευρώ, μπροστά από την VW που έχει περιθώριο κέρδους μόλις 2,7% και αποτέλεσμα 1,4 δις ευρώ.

Ενδιαφέρον εδώ είναι πως το περιθώριο κέρδους της Skoda είναι με 8,1% πολλαπλάσιο αυτό της VW (κέρδος για τους Τσέχους 522 εκατομμυρίων ευρώ), ενώ ακόμα πιο υψηλά περιθώρια κέρδους έχει η Scania, με 9,7%. Αντίθετα τα αντίστοιχα ποσοστά τόσο για την MAN όσο και για τον κλάδο των επαγγελματικών της VW είναι 2,8% και 5,1%.

Μικρά είναι τα κέρδη των Bentley και Seat, που κυμάνθηκαν στα επίπεδα των 54 και 52 εκατομμυρίων ευρώ αντίστοιχα, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί περιθώρια κέρδους, ενώ οι Bugatti, Lamborghini και Ducati δεν αναφέρονται στα αποτελέσματα του ομίλου για το 1ο εξάμηνο του 2015.