18 Σεπτεμβρίου 2015

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΗ Η ΝΔ.

    Από την ημέρα που ανακοίνωσε ο Τσίπρας τις εκλογές μέσα μου με έτρωγε και με τρώει ακόμα ένα δίλημμα.
    Αν έρθει πρώτη η ΝΔ,τότε ικανοποιείται το κομματικό μου εγώ και πιθανότατα θα αρχίσει ένας πολύ δύσκολος δρόμος ανασυγκρότησης της οικονομίας ,που μεταξύ μας,έτσι όπως τα έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ,το βλέπω από απίθανο έως αδύνατο.
    Αν έρθει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ τότε.........

    Τότε θα αρχίσει το μεγάλο πανηγύρι.
    Λαφαζάνιδες ,Ζωές,Βαρουφάκηδες . Κουκούδια ,πρώην ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΟΓΙΑ ,Χρυσαυγίτες , όλοι στα κάγκελα.
    Θα καταλάβουν οι ΗΛΙΘΙΟΙ οι Έλληνες ότι δεν πρόκειται να γλυτώσουν τον ΕΝΦΙΑ,ούτε εφέτος ,ούτε του χρόνου,ούτε του παραχρόνου.
    Τα διόδια θα υπάρχουν ,οι φόροι θα είναι απανωτοί και οι λογαριασμοί στις τράπεζες θα ανοίγουν ο ένας μετά τον άλλο.
    Οι Ευρωπαίοι θα γαυγίζουν και ο Τσιπράκος με την ουρά κάτω από τα σκέλια,θα τρέχει και δεν θα προλαβαίνει.
     Ο  Τσαλακώτος (δεν έκανα λάθος το όνομα) ,που δήλωσε ότι δεν πιστεύει στο πρόγραμμα, τι θα κάνει ,όταν κατά απαίτηση της ΤΡΟΙΚΑΣ ,θα κληθεί να αναλάβει υπουργός οικονομίας?
     Ο Τσίπρας θα πρέπει επιτέλους να κυβερνήσει.
     Θα αντέξει πιθανώς πολύ λίγους μήνες και εκεί κατά την Άνοιξη θα του φύγουν πάλι οι μισοί βουλευτές ,οπότε θα πάμε πάλι σε εκλογές.
     Το  ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ στο σενάριο επικράτησης του ΣΥΡΙΖΑ ,θα είναι ότι η ΝΔ θα έχει αυξημένα ποσοστά.
     Δηλαδή μετά ΔΥΟ (2) εκλογικές μάχες , σε καιρό μνημονίου ,η ΝΔ θα έχει κρατήσει πάρα πολλές δυνάμεις, σε αντίθεση με τη διάλυση του ΠΑΣΟΚ, και σε πολύ λίγο καιρό, ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40%.
    Οπότε για αυτό ίσως είμαι αρκετά κούλ. Μην μου γράψει δε κάποιος " δεν σκέπτεσαι καθόλου την Ελλάδα ?"
    Γιατί ρε μάγκες θα πρέπει να σώζει η ΝΔ συνεχώς την Ελλάδα. 
   ΑΣ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΤΟ ,ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ότι δεν κάνει στην άμμο να χτίζεις παλάτια ,που έλεγε εκείνο το παλιό τραγουδάκι.

    ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ