30 Σεπτεμβρίου 2015

Fraport: Σε τρεις με έξι μήνες οι υπογραφές για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια «Βρισκόμαστε σε πολύ εντατικές συζητήσεις με την Ελλάδα», δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας. ← Επίθεση από ακροδεξιούς σε Βαλαβάνη και Ήσυχο στην Ουκρανία → ΟΑΕΔ: Αρχίζει η υποβολή αιτήσεων για το ειδικό εποχικό βοήθημα Αχιλλέας Τόπας Δημοσίευση: 30/09/2015 - 15:52 Τελευταία ενημέρωση: 30/09/2015 - 15:52 σχόλια Share on emailShare on print 13 SHARES Share on facebookShare on twitterShare on google_plusone_shareShare on linkedinShare on evernoteShare on pinterest_shareShare on emailShare on print Μέσα στους επόμενους τρεις με έξι μήνες αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της γερμανικής Fraport για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της τελευταίας, Στέφαν Σούλτε, ο οποίος μίλησε στο πρακτορείο Reuters. «Βρισκόμαστε σε πολύ εντατικές συζητήσεις με την Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Σούλτε. Η συμφωνία, το εφάπαξ τίμημα της οποίας ανέρχεται σε 1,25 δισεκατομμύρια ευρώ, θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί έως τον Μάιο, όπως εκτίμησε τον περασμένο Αύγουστο ο υπουργός οικονομίας Γιώργος Σταθάκης. Η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων είναι εκείνα της Μυκόνου, της Σαντορίνης, των Χανίων και της Θεσσαλονίκης, αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτικοποίηση των τελευταίων ετών. Πλειοδότες στο διαγωνισμό που ολοκληρώθηκε το 2014, ήταν η γερμανική Fraport, η οποία διαχειρίζεται αρκετά αεροδρόμια σε όλη την υφήλιο, και η Slentel, θυγατρική εταιρεία του ομίλου Κοπελούζου.

Μέσα στους επόμενους τρεις με έξι μήνες αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της γερμανικής Fraport για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της τελευταίας, Στέφαν Σούλτε, ο οποίος μίλησε στο πρακτορείο Reuters.


«Βρισκόμαστε σε πολύ εντατικές συζητήσεις με την Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Σούλτε.

Η συμφωνία, το εφάπαξ τίμημα της οποίας ανέρχεται σε 1,25 δισεκατομμύρια ευρώ, θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί έως τον Μάιο, όπως εκτίμησε τον περασμένο Αύγουστο ο υπουργός οικονομίας Γιώργος Σταθάκης.

Η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων είναι εκείνα της Μυκόνου, της Σαντορίνης, των Χανίων και της Θεσσαλονίκης, αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτικοποίηση των τελευταίων ετών.

Πλειοδότες στο διαγωνισμό που ολοκληρώθηκε το 2014, ήταν η γερμανική Fraport, η οποία διαχειρίζεται αρκετά αεροδρόμια σε όλη την υφήλιο, και η Slentel, θυγατρική εταιρεία του ομίλου Κοπελούζου.