30 Οκτωβρίου 2015

Ένα κιχ και πέθανες! – Όργιο απειλών για το πλοίο της ηρωίνης

Όργιο απειλών και αλληλοκαρφώματα, που περιλαμβάνουν ακόμα και βαρύτατες καταγγελίες για απόπειρα ανθρωποκτονίας μέσα στη φυλακή, σημάδεψαν τη χθεσινή εκδίκαση της υπόθεσης του πλοίου της ηρωίνης « Noor 1», με πρωταγωνιστές τους κατηγορούμενους Ευθύμιο Γιαννουσάκη και «κάπτεν Τζόρτζ».

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso το…σπίρτο που άναψε τη «φωτιά» ήταν η συμπληρωματική κατάθεση του μάρτυρα Γιώργου Μανέτα, που είναι ναυτιλιακός πράκτορας, ενώ σαν κεραυνός έπεσε στο ακροατήριο η καταγγελία του εφοπλιστή Ευθύμιου Γιαννουσάκη ότι τον περασμένο Δεκέμβριο ο συγκατηγορούμενος του Γιώργος Μπουρδούβαλης (ο αποκαλούμενος «κάπτεν Τζόρτζ») έβαλε ανθρώπους να τον… καθαρίσουν στο κελί του στις Φυλακές Κορυδαλλού!

Ο εφοπλιστής δήλωσε «Ήρθαν τέσσερις Ρώσοι εξ ονόματος του και επιχείρησαν να με μαχαιρώσουν. Το δήλωσα στον αρχιφύλακα μου, το κατέθεσα και επίσημα. Γι’αυτό και με μετέφεραν στις Φυλακές Ανηλίκων Αυλώνα», προσθέτοντας «Το ίδιο έκανε ο Μπουρδούβαλης και σε άλλους τέσσερις συγκρατούμενους μας».

Ο ίδιος προέτρεψε το δικαστήριο να ακολουθήσει το «αποτύπωμα του χρήματος», αν θέλει να βρει ποιος κρύβεται πίσω από το φορτίο, ενώ αναφέρθηκε διεξοδικά στα ποσά που δαπανήθηκαν για τα έξοδα του πλοίου, από τα καύσιμα και τα λάδια έως τις επισκευές και τη διέλευση από τη διώρυγα του Σουέζ.

Την ίδια ώρα, απαντώντας στην καταγγελία Γιαννουσάκη περί απόπειρας ανθρωποκτονίας σε βάρος του, ο «κάπτεν Τζόρτζ»αρνήθηκε κάθε σχέση με το περιστατικό και ανταπέδωσε τις βολές, αποδίδοντας ρόλο αρχηγού της φυλακής στον συγκρατούμενο του! Ενδεικτικός της έντασης μεταξύ των δύο αντρών είναι και ο διάλογος τους:

Μπουρδούβαλης: Από όσα είπε ο κάπτεν Μάκης…

Γιαννουσάκης: Έγινα και κάπτεν τώρα;

Μπουρδούβαλης: Όσον αφορά τις απειλές, σας λέω ότι ο Γιαννουσάκης, όταν μπήκα φυλακή, μου έφερε στο κελί μου ένα στρώμα, μια καρτα τηλεφώνου των 10 ευρώ και μου είπε ότι: «ότι θες, εγώ είμαι ο αρχηγός».

Γιαννουσάκης: Εγώ έφυγα νύχτα για να γλιτώσω και ήμουν και αρχηγός;

Μπουρδουβάλης: Με συκοφαντεί με αυτά που λέει, ήμουν πολύ εύκολος στόχος.Όλοι στη φυλακή ξέρουν ότι χρώσταγε 200.000 ευρώ στον Καλαφάτη. Γι’αυτό έφυγε νύχτα από τη φυλακή ο Γιαννουσάκης.

Πηγή: Εφημερίδα Espresso