30 Οκτωβρίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-Ξύλο Βορίδη στον Τσακαλώτο που νόμιζε ότι λείπει ο Άδωνις και μπορεί να τον βρίσει

«Οι συνάδελφοι μου οι οποίοι επισήμαναν τον κίνδυνο της τραπεζικής καταστροφής και της καταστροφής της οικονομίας δεν είναι αυτοί που την προξένησαν. Εσείς δηλαδή θεωρείτε ότι...
την μαζική εκροή καταθέσεων που συμβαίνει από την προ της αναλήψεως της διακυβερνήσεως της χώρας από εσάς τον Ιανουάριο μέχρι και όλη την περίοδο της επιβολής των κεφαλαιακών ελέγχων , αυτό το προκάλεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης και η κυρία Μπακογιάνη; Αυτό μου λέτε;», δήλωσε ο Μάκης Βορίδης, απαντώντας στον Ευκλείδη Τσακαλώτο και σε όσα ανέφερε νωρίτερα ο υπουργός Οικονομικών για τον κ. Γεωργιάδη.

Δείτε το βίντεο



Τι είπε ο Τσακαλώτος στον Βορίδη για τον Άδωνι

«Κύριε Βορίδη εγώ αν είχα φίλο – σύντροφο, υποψήφιο αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, που έλεγε ότι αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, εγώ θα βγάλω τα λεφτά μου από τις τράπεζες, δεν θα μιλούσα για αυτό το θέμα. Θα μιλούσα για κάτι άλλο. Θα μιλούσα για φιλολογική συζήτηση, για τα βιβλία, για τον κινηματογράφο, αλλά για το πώς έφτασαν οι ελληνικές τράπεζες σε αυτό το σημείο, δεν θα μιλούσα», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Ευκλειδης Τσακαλώτος, απευθυνόμενος στον Μάκη Βορίδη, αναφορικά με παλαιότερες δηλώσεις που είχε κάνει ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Δείτε το βίντεο