30 Οκτωβρίου 2015

Ο Boy George σοκάρει (sic): Εχω κοιμηθεί με τον Prince [εικόνες]

Σάλος προκλήθηκε στα γυρίσματα του ριάλιτι σόου «The Voice» στη Βρετανία όταν ο διάσημος τραγουδιστής αποκάλυψε ότι έχει κοιμηθεί με τον Prince.
Οι παραγωγοί της εκπομπής αναγκάστηκαν να διακόψουν τα γυρίσματα μια και το κοινό «αφίνιασε» με την αποκάλυψη του γνωστού μουσικού των 80’s, Boy George ο οποίος αν και «φρέσκος» στη θέση του κριτή κατάφερε και προκάλεσε αναστάτωση.


Ο 54χρονος καλλιτέχνης καθόταν στο πάνελ των κριτών, δίπλα στον Will.i.am, τον Ricky Wilson και την Paloma Faith οι οποίοι μιλούσαν για τις συνεργασίες τους.


Ο Βρετανός τραγουδιστής, γνωστός για το εκκεντρικό του στιλ, είπε με ενθουσιασμό «έχω κάνει ντουέτο με μερικούς από τους σημαντικότερους τραγουδιστές της τζαζ και της σόουλ, όπως οι Luther Vandross και Smokey Robinson», είπε ο George.


Με τη σειρά της, η Paloma Faith, συμπλήρωσε: «Αν λέμε ονόματα καλλιτεχνών της σόουλ, τότε εγώ έχω συνεργαστεί με τον Prince», για να απαντήσει ξανά ο Boy George πως «ξέχνα το αυτό αγάπη, εγώ έχω κοιμηθεί με τον Prince!».