06 Οκτωβρίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις: Ζητώ συγγνώμη από τους Νεοδημοκράτες-Πρέπει να γίνει debate-Θα απογειώσω την Ελλάδα

«Είμαι ένας πολιτικός που γενικά παθιάζεται, όταν έχει έναν πολιτικό αντίπαλο και πολλές φορές το ύφος μου ξεφεύγει, από αυτό που θα έπρεπε να είναι. Και τώρα αν μου φέρετε ορισμένες εκφράσεις που έχω πει για τον ΣΥΡΙΖΑ, μπορεί να πω ότι η μεμονωμένη έκφραση ήταν υπερβολική και δεν έπρεπε να την πω.
Πέρα από τα ζητήματα του ύφους, στο οποίο κάνω αυτοκριτική και αν κάποιους τους στενοχώρησα τους ζητάω συγγνώμη», δήλωσε ο υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, στον Νίκο Χατζηνικολάου και στην εκπομπή “στον ενικό“.

Παράλληλα, ο κ. Γεωργιάδης αναφερόμενος στην προβολή του βιβλίου του κ. Πλεύρη, για τους Εβραίους, από την τηλεοπτική του εκπομπή, είπε χαρακτηριστικά: «Είναι μάλλον το μεγαλύτερο σφάλμα της πολιτικής μου σταδιοδρομίας έως σήμερα».

Δείτε το βίντεο από το Star



Είμαι ο μοναδικός που δεν προέρχομαι από τζάκι

«Η δική μου υποψηφιότητα έχει ένα συμβολισμό. Είμαι ο μοναδικός από τους τέσσερις που δεν είμαι από τζάκι. Εγώ δεν έχω τζάκι. Είμαι ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο γιος ενός βιβλιοπώλη και είμαι ο ίδιος βιβλιοπώλης» δήλωσε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, «στον ενικό», ο υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης.

«Η ιδέα ότι κάποιος εμφανίστηκε από το πουθενά και διεκδικεί την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, προκαλεί σε πολλούς σοκ» υπογράμμισε ο κ. Γεωργιάδης και συνέχισε: «Για κάποιους ανθρώπους θεωρείται κληρονομικό δικαίωμα μόνο ορισμένων να διεκδικούν την ηγεσία».

Δείτε το βίντεο:



Ο Τσίπρας είναι διαπλεκόμενος

«Ο κ.Τσίπρας είναι αρχιδιαπλεκόμενος. Το παίζει επαναστάτης, ότι θα χτυπήσει τα συμφέροντα, ότι θα χτυπήσει τα διαπλεκόμενα» δήλωσε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, «στον ενικό» ο υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, αναφερόμενος στον Πρωθυπουργό.

«Όταν θα είμαι αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, θα δείτε πως θα ανοίγω το στόμα μου στη Βουλή, αρκεί να με ψηφίσουν οι Νεοδημοκράτες», υπογράμμισε.

Δείτε το βίντεο:



Δεν είχα κρύψει από τον Βορίδη ότι ήθελα να κατέβω για αρχηγός

«Με τον Μάκη Βορίδη, ήμασταν φίλοι, είμαστε φίλοι και πιστεύω ότι θα παραμείνουμε φίλοι», δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, στον Νίκο Χατζηνικολάου και στην εκπομπή “στον ενικό”, αναφερόμενος στην σχέση του με τον Μάκη Βορίδη.

Την ίδια στιγμή, απαντώντας στην ερώτηση εάν μιλάνε τις τελευταίες ημέρες με την ίδια συχνότητα, ο κ. Γεωργιάδης, χαμογελώντας ανέφερε: «Όχι με την συχνότητα του παρελθόντος» και πρόσθεσε: «εγώ είχα πει στον Μάκη Βορίδη, από την πρώτη στιγμή, ότι θέλω να κατέβω για αρχηγός».

Δείτε το βίντεο από το Star



Πρέπει να γίνει debate

«Πρέπει να γίνει debate οπωσδήποτε. Δεν το συζητώ να μην γίνει», ανέφερε ο υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, στον Νίκο Χατζηνικολάου και στην εκπομπή "στον ενικό".

«Σήμερα η τεχνολογία επιτρέπει να πάμε στο σπίτι του κάθε Νεοδημοκράτη και του κάθε ψηφοφόρου και να του εξηγήσουμε ακριβώς τις θέσεις μας για κάθε θέμα. Θα είναι παντελώς απαράδεκτο κάποιος  να πει ότι δεν έρχεται στα debate. Εγώ θα το θεωρήσω φυγομαχία» υπογράμμισε ο κ. Γεωργιάδης.

Παράλληλα τόνισε ότι δεν πρέπει να γίνει ένα μόνο debate αλλά πρότεινε να γίνουν θεματικά debate. «Όχι ένα γενικό για να βγάλουμε την υποχρέωση και να φύγουμε», είπε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο από το STAR



Εγώ την Ελλάδα θα την απογειώσω 

«Εγώ την Ελλάδα θα την απογειώσω» δήλωσε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, «στον ενικό» ο υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης.

«Είστε σε ένα πιλοτήριο και έχετε δύο λεβιέδες για να πιλοτάρετε δεξιά και αριστερά το αεροπλάνο. Ο ένας λεβιές είναι οι φόροι, ο άλλος οι μεταρρυθμίσεις. Αν πας γρήγορα στις μεταρρυθμίσεις, μπορείς να κρατήσεις πίσω τους φόρους. Εγώ την Ελλάδα θα την απογειώσω», είπε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο: