16 Νοεμβρίου 2015

Ο Τζιτζικώστας για τον Βορίδη: Η δική μου υποψηφιότητα μιλάει στο όλον

«Η δική μου υποψηφιότητα μιλάει στο όλον» τόνισε ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ, Απόστολος Τζιτζικώστας, αναφερόμενος στη στήριξη του Μάκη Βορίδη στο πρόσωπό του, μιλώντας στην εκπομπή της Κάτιας Μακρή στον Realfm 97,8 και πρόσθεσε:
«Και ο κ. Βορίδης έχει δικαίωμα να με στηρίξει, όπως με υποστήριξε και ο κ. Αρβανιτόπουλος, εκφραστής καθαρά του κεντροδεξιού χώρου. Δηλαδή, εμείς είμαστε μία παράταξη η οποία πρέπει να μιλάει σε όλο τον κόσμο από τη δημοκρατική δεξιά μέχρις τις παρυφές της πατριωτικής αριστεράς».

Ερωτηθείς σχετικά με τις φήμες για στήριξη της υποψηφιότητάς του και από τον Τάκη Μπαλτάκο, ο κ. Τζιτζικώστας απάντησε: «Εγώ δεν έχω δει καμία στήριξη».

Αναφερόμενος στη συνέχεια στον Ευάγγελο Μεϊμαράκη, υπογράμμισε: «Ο προσωρινός πρόεδρος της ΝΔ για κάποιο λόγο φοβάται τον διάλογο και κάνει κάτι χειρότερο κατά την άποψή μου… Εγώ προσωπικά τον τιμώ, είναι ένας άνθρωπος με 40 χρόνια ιστορίας στο κόμμα, αλλά διαφωνώ απόλυτα με τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται την υποψηφιότητά του, διότι αυτή τη στιγμή δεν διεκδικεί την ψήφο των νεοδημοκρατών, την απαιτεί στη λογική ‘εγώ είμαι πρόεδρος’ (…) κι αυτό είναι κακό για τη Δημοκρατία μας και για την παράταξή μας στο τέλος τέλος».