30 Νοεμβρίου 2015

Ο γνωστός π@ρνοστάρ «James Deen» κατηγορείται για δύο βιασμούς

Ο γνωστός π@ρνοστάρ Bryan Sevilla, γνωστός με το ψευδώνυμο «James Deen», κατηγορείται από την πρώην σύντροφό του και μια συμπρωταγωνίστρια του ότι έπεσαν θύματα των σεξουαλικών του ορέξεων παρά τη θέλησή τους.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο πορνοστάρ κατηγορήθηκε μέσω twitter από την πρώην σύντροφό του Stoya, ότι τη βίασε: «Αυτό το πράγμα που μπαίνεις στο ίντερνετ για λίγο και βλέπεις τους ανθρώπους να θεοποιούν τον άντρα που σε βίασε ως φεμινιστή είναι χάλια» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter το απόγευμα του Σαββάτου η Stoya.

Λίγο αργότερα, σε δεύτερη ανάρτησή της μίλησε ανοιχτά για τον πρώην σύντροφό της «James Deen».

«O James Deen με κράτησε κάτω και με βίασε, ενώ έλεγα όχι, σταμάτα. Απλά δεν μπορώ να χαμογελάω όταν οι άνθρωποι αναφέρουν το όνομά του».



Ο «James Deen» με την πρώην σύντροφο του Stoya



Η πορνοστάρ Tori Lux



Λίγες ώρες αργότερα, η πρώην πορνοστάρ Tori Lux, παίρνοντας προφανώς θάρρος από τις καταγγελίες της Stoya, περιέγραψε σε άρθρο της στο Daily Beast, τα όσα ισχυρίζεται ότι της έκανε ο 29χρονος σε πλατό ταινίας το 2011.

«Ο James Deen μου επιτέθηκε ανηλεώς και με υποβάθμισε, αφήνοντάς μου ψυχικές πληγές που χρειάστηκαν χρόνια να επουλωθούν. Ενώ ο James δεν είχε σκηνές μαζί μου εκείνη την ημέρα, ήταν παρών στο σετ και αμέσως μόλις τελείωσε το γύρισμα άρχισε να μου επιτίθεται. Δεν είχα προλάβει να φορέσω το φόρεμά μου όταν με ένα χαζό χαμόγελο στο πρόσωπό του με ρώτησε Tori Lux, θα ήθελες να μυρίσεις τους όρχεις μου;". Είπα όχι σε ουδέτερο τόνο. "Θα το επαναλάβω. Tori Lux, θα ήθελες να μυρίσεις τους όρχεις μου;" με ρώτησε πιο επιθετικά. Απάντησα πάλι όχι για να βάλω τα όριά μου. Αγνόησε ό,τι είπα, με άρπαξε από τον λαιμό, με έριξε πάνω σε ένα στρώμα στο πάτωμα. Αφού με χτύπησε στο πρόσωπο και το κεφάλι, όταν πήγα να ξεφύγω με άρπαξε από τα μαλλιά και έσπρωξε το πρόσωπό μου αρκετές φορές στα γεννητικά του όργανα πριν με ρίξει ξανά στο πάτωμα. Είχα μείνει έκπληκτη και δεν ήξερα πώς να αντιδράσω. Ένιωσα να πιέζομαι να διατηρήσω μια επαγγελματική συμπεριφορά, καθώς βρισκόμουν σε μια μεγάλη εταιρεία βιομηχανίας πορνό, με άλλους ανθρώπους να βλέπουν και να μην παρεμβαίνουν».

Από τη μεριά του ο νεαρός ηθοποιός, μέσω twitter, καταγγέλλει τους ισχυρισμούς ως ψευδείς και δυσφημιστικούς.