04 Δεκεμβρίου 2015

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ! Μεϊμαράκης: Δεν τρελαίνομαι να γίνω πρόεδρος

Ο κ. Μεϊμαράκης τόνισε πως στην περίπτωση που δεν εκλεγεί πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα συνεχίσει να υπηρετεί τη «γαλάζια» παράταξη «ως απλός στρατιώτης».

Ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ μιλώντας στον Real FM είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ δεν τρελαίνομαι να γίνω πρόεδρος, και όποιος και να εκλεγεί και πάλι φίλοι θα είμαστε και θα τον υπηρετήσω ως απλός στρατιώτης, όπως υπηρέτησα τους πάντες».

«Εγώ είμαι ΝΔ. Είμαι ο άνθρωπος που ποτέ δεν έφυγε από τη ΝΔ, που έμεινε μέσα και στις στενοχώριες της και στις λύπες της και πάλεψε για να ξανάρθουν όσοι φύγανε και να ξαναμεγαλώσει και να γίνει πρώτο κόμμα (…) Εγώ λοιπόν, δεν την έχω δει σωτήρας. Δόξα σοι ο Θεός, θεωρώ ότι ακόμα δεν έχω ψωνίσει και πιστεύω ότι έχω τα περιθώρια… Δεν με τρομάζουν τα προβλήματα. Εάν ο κόσμος με θέλει και μου δώσει την πλειοψηφία θα ανταποκριθώ αλλά κι αν δεν με θέλει θα υπηρετήσω τις αρχές μου, όπως έκανα πάντα», συμπλήρωσε.