09 Φεβρουαρίου 2016

Τι λέει ο ΒΛΑΚΑΣ ιερέας που δημοσίευσε στο facebook φωτογραφίες από την κηδεία του πατέρα της Πάολα - ΒΙΝΤΕΟ

Σάλο προκάλεσε στα social media η ενέργεια του ιερέα που κήδεψε τον πατέρα της Πάολα να ανεβάσει στην σελίδα του στο Facebook φωτογραφίες και βίντεο από την κηδεία. Μετά από αυτό, ο παπάς διέγραψε το υλικό, ενώ μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου απέδωσε την ενέργεια του στο ότι ήθελε να μοιραστεί τη συγκίνησή του, καθώς είναι φίλος της οικογένειας.

 «Ο πατέρας της ήταν φίλος μου! Την Πάολα εγώ την πάντρεψα, το παιδί της εγώ το βάφτισα. Τους γνωρίζω πάρα πολύ καλά, είναι ενορίτες μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο ιερέας και πρόσθεσε: ««Δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο για να κατεβάσω τις φωτογραφίες. Από μόνος μου τις κατέβασα γιατί στεναχωρήθηκα από τα αρνητικά σχόλια. Εγώ δεν τις ανέβασα με κακή πρόθεση».

Δείτε το βίντεο από το Ε