03 Μαρτίου 2016

Το παράπονο – αποκάλυψη της Μάρως Κοντού για τον Αλέξη!

Σε μια εκδήλωση σε γνωστό κινηματογράφο με την ευκαιρία της έγχρωμης εκδοχής της ταινίας του Γιώργου Τζαβέλλα «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» με την παρουσία της πρωταγωνίστριας Μάρως Κοντού έγιναν ορισμένες αποκαλύψεις!

Η κυρία Κοντού (η οποία να σημειωθεί ότι είχε χρηματίσει στο παρελθόν και βουλευτής της ΝΔ) είπε τον πόνο της…

Κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα ότι της μείωσε τη σύνταξη. Συγκεκριμένα είπε: «Η σύνταξή μου ήταν 800 ευρώ, τώρα ο κ. Τσίπρας την έκανε 715 ή 725. Είμαι πάρα πολύ φτωχή ηθοποιός. Δεν έχω αυτοκίνητο, δεν έχω σπίτι, δεν έχω λεφτά στο εξωτερικό, δεν έχω λεφτά στο εσωτερικό. Ζω με τη σύνταξή μου και τα πνευματικά μου δικαιώματα». Αυτό ήταν το παράπονο της κυρίας Ελενίτσας Κοκοβίκου (όπως παρουσιάζεται στην ταινία) σύμφωνα με τον Βηματοδότη.