21 Μαρτίου 2016

Δήλωση μυστήριο από «γαλάζιο» πολιτικό άλλης εποχής: Σήμερα είμαι ΝΔ αλλά…

«Επειδή πολλά γράφτηκαν και ακούστηκαν, θέλω να πω πως σήμερα είμαι στη Νέα Δημοκρατία. Δεν ξέρω, όμως, αν η Νέα Δημοκρατία είναι μαζί μου. Αυτό σημαίνει πως το πολιτικό μου μέλλον είναι αβέβαιο και απρόβλεπτο», δήλωσε γνωστός πολιτικός.

Ο λόγος για τον πρώην περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτη Ψωμιάδη, ο οποίος χαρακτήρισε «αβέβαιο και απρόβλεπτο» το πολιτικό του μέλλον, με αφορμή τα σενάρια περί ενδεχόμενης συνεργασίας του με τον Γιώργο Καρατζαφέρη, έπειτα από την παρουσία του στη χθεσινή ομιλία του κ. Καρατζαφέρη σε συγκέντρωση του ΛΑΟΣ στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» της ΔΕΘ.

«Σε κάθε περίπτωση, η όποια απόφαση μου θα ληφθεί αφού πρώτα μιλήσω -όπως πάντα έκανα- με τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και ολόκληρης της Μακεδονίας», τόνισε ο επικεφαλής του Πατριωτικού Δικτύου Αφύπνισης (ΠΑΤΡΙ.Δ.Α).