02 Μαρτίου 2016

ΡΕ ΤΟΛΗ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ; Νέο «χτύπημα» Γκλέτσου: Δεν με ενδιαφέρει να με πουν gay!

Στο γνωστό περιοδικό που κυκλοφορεί αύριο μίλησε ο Απόστολος Γκλέτσος! Ο δήμαρχος Στυλίδας αναφέρθηκε στη δήλωση που έκανε στον Πέτρο Κωστόπουλο και προκάλεσε σάλο.

Πώς αποφάσισες να μιλήσεις ανοιχτά για τη σεξουαλική σου εμπειρία με άντρα;

Δεν ήταν προσχεδιασμένο. Είδα τον Πέτρο Κωστόπουλο με την καούκα στο κεφάλι και μου ’ρθε να το πω. Με τριβέλιζε όλον αυτόν τον καιρό, ήθελα κάπου να το πω. Όλη αυτή η ιστορία με το Σύμφωνο Συμβίωσης και τον θόρυβο που ξέσπασε –κάποιοι βλέπεις έκαναν το Σύμφωνο παντιέρα και φάνηκαν υποκριτές−, μου την έδωσε στα νεύρα και αποφάσισα να κάνω τη δική μου παραδοχή.

Κάποιοι μετά τις δηλώσεις σου θα σε αποκαλέσουν gay;

Δεν με ενδιαφέρει να με πουν gay. Μόνο εγώ ξέρω τι είναι ο Απόστολος Γκλέτσος. Δεν θα προσδιοριστώ σεξουαλικά δημόσια γιατί μετά χάνεται όλος ο σκοπός της δήλωσής μου.