14 Ιουνίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-Ο μητροπολίτης Ευρώπης Ιλαρίων στο ΟΛΑ: Ζώντας τον Χριστόδουλο ξαναβρήκα τον Χριστό

Απαντήσεις για όλα όσα του καταλογίζουν έδωσε στο ΟΛΑ Πρώτη Φορά ο μητροπολίτης Ευρώπης Ιλαρίων ξεκαθαρίζοντας αρχικά ότι ο ίδιος προτιμά να αποκαλείται «γέρων» αφού, όπως είπε, «αυτό τονίζει ότι πρόκειται για προσανατολισμό πνευματικό. Τον προτιμώ γιατί οι Έλληνες κληρικοί θέλουν να έχουν βαρύγδουπους τίτλους».
Χωρίς να αρνείται το παρελθόν του ως ντιζάινερ ο κ. Ιλαρίων είπε ότι «η πνευματική οδός υπήρχε πάντα. Ακόμα και όταν ήμουν επιχειρηματίας ασχολιόμουν με τη θρησκεία. Με ενδιέφερε η γνώση γενικά». Αποκάλυψε ότι «με κέρδισε η Ορθοδοξία γιατί η αγάπη και η αιώνια ζωή εκφράζονται από τον Χριστό».

Επιχειρώντας να αποσαφηνίσει τι ισχύει με την αδερφότητα που εχει ιδρύσει εξήγησε ότι «επιλέγει κάποιος από το νόμο αν θέλει να ενταχθεί στην ελληνική εκκλησία ή αν θέλει να ιδρύσει την αδελφότητά του». «Η κανονική Εκκλησία είναι του Χριστού απο εκεί και πέρα είναι θέμα διοικήσεων» πρόσθεσε.

«Ίδρυσα δική μου εκκλησία με καταστατικό και όλα είναι νόμιμα» συμπλήρωσε.

Όσο για το πού αποδίδει τις επιθέσεις σε βάρος του ο ίδιος «δείχνει» την πανθρησκεία. «Το Ιουλιανό ημερολόγιο που ακολουθώ δέχεται παγκόσμιο πόλεμο. Υπάρχει η τάση της πανθρησκείας. Δεν είναι τυχαίο ότι τον ίδιο πόλεμο δέχεται και ο Πατριάρχης Ρωσίας».

Χαρακτήρισε, επίσης, «ανοησίες» όσα ακούγονται για χειροπρακτικές ή άλλους μεθόδους θεραπείας διευκρινίζοντας ότι «κάποια στιγμή διαφημίστηκε από εμένα τον ίδιο η θεραπεία πόνου. Αυτοί που συμμετείχαν είναι μάρτυρες υπερ μου. Μέσα από την προσευχή νικάς ένα μεγάλο μέρος του πόνου γιατί ο πόνος είναι εγκεφαλικός σε πολύ μεγάλο βαθμό». «Είναι χαζά όσα λέγονται ότι θεραπεύω με τα χέρια. Ο πνευματικός δεν είναι ταχυδακτυλουργός. Η πίστη σου θα σε σώσει» συμπλήρωσε.

«Ένας από τους λόγους που με χτυπάνε γιατί είμαι άμισθος. Πιστεύω ότι δεν γίνεται να υπάρχει μείωση στους μισθούς στο Δημόσιο και η εκκλησία να μην αναλαμβάνει τα έξοδά της» συμπλήρωσε.

Κορυφαίος αρχιεπίσκοπος ο Χριστόδουλος

Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Ιλλαρίων στον μακαριστό Χριστόδουλο τον οποίο χαρακτήρισε ως «τον κορυφαίο Αρχιεπίσκοπο». «Ζώντας τον ξαναβρήκα τον Χριστό. Ως ντιζάινερ φορούσα σκουλαρίκι, όταν έμπαινα στην εκκλησία το έβγαζα. Επί Χριστόδουλου δεν το έβγαζα, αγκάλιασε τους νέους και αυτό δεν ξανάγινε μετά από κανέναν».

Δήλωσε, τέλος, ότι «με την Πολιτική θα ασχοληθώ είτε το θέλουν είτε όχι. Απο τη στιγμή που αποφάσισα να έχω κόσμο  ήξερα ότι θα έχω αρνητική κριτική. Θα με ενοχλουσε αν δεν με στήριζαν τα πνευματικά μου παιδιά».