09 Ιουλίου 2016

Σύμφωνα με τους ΣΥΡΙΖΑίους ο Ομπάμα ζηλεύει τον Αλέξη και θα έρθει να εγκατασταθεί στην Ελλάδα


Τρελό γέλιο με τις διαρροές των ΣΥΡΙΖΑίων για τον Ομπάμα... το μόνο σίγουρο είναι πως μετά από τέτοια αγάπη, φέτος δεν θα διαδηλώσουν στην αμερικάνικη πρεσβεία

Ο Αλέξης Τσίπρας υπενθύμισε στον Μπαράκ Ομπάμα, κατά τη συνάντηση που είχαν στο πλαίσιο της Συνόδου του ΝΑΤΟ, κάτι που του είχε πει τον περασμένο Νοέμβριο στη Νέα Υόρκη.

Ο κ. Ομπάμα, τότε, είχε πει στον Ελληνα πρωθυπουργό ότι θα θέλει να έρθει στην Ελλάδα για διακοπές. Ο κ. Τσίπρας του το υπενθύμισε με τον Αμερικανό Πρόεδρο να του απαντά: «Τώρα που δεν θα είμαι Πρόεδρος, θα μπορώ να έρθω, ως συνταξιούχος, για περισσότερο καιρό αρκεί να μου βρεις ένα ήσυχο μέρος για να ηρεμήσω».

Εμένα μου έλεγαν να φοράω γραβάτα για να δείχνω μεγαλύτερος

Μετά τον Κινέζο πρωθυπουργό, το θέμα της γραβάτης, ή καλύτερα της μη γραβάτας του Αλέξη Τσίπρα, απασχόλησε και τον Μπαράκ Ομπάμα.

Στη συνάντηση που είχαν σήμερα ο Αμερικανός Πρόεδρος με τον πρωθυπουργό στη Βαρσοβία, ο κ. Ομπάμα σχολίασε το γεγονός ότι ο κ. Τσίπρας προσήλθε στη συνάντησή τους χωρίς γραβάτα ως εξής: «Εμένα μου έλεγαν να φοράω γραβάτα για να δείχνω μεγαλύτερος» με τον Ελληνα πρωθυπουργό να του απαντά: «Και εγώ έχω πει ότι δεν θα  φορέσω γραβάτα μέχρι την ελάφρυνση του χρέους».

Ο "φίλος σου ο Πούτιν"

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι δυο άνδρες συζήτησαν και για το θέμα της Συρίας, με τον Έλληνα πρωθυπουργό να τονίζει την ανάγκη να σταματήσει το πόλεμος στη χώρα. Η απάντηση του Αμερικανού προέδρου είχε και ένα, ας το πούμε κομψά, πείραγμα: «Ωραία τα λες αλλά πρέπει να βάλει ένα χέρι και ο φίλος σου ο Βλαντιμίρ Πούτιν».