02 Αυγούστου 2016

ΜΑ ΠΩΣ ΤΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟΥ ΒΟΡΙΔΗ; «Είστε διαπλεκόμενος και με τον ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί είδα να παίρνετε δάνειο το 2016»

Ένας απίστευτος διάλογος για τον ο κ. Μπόμπολας είναι διαπλεκόμενος διαμείφθηκε πριν από λίγο στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής μεταξύ του βουλευτή της Ν.Δ Μάκη Βορίδη και του ισχυρού άνδρα του Πήγασου Φώτη Μπόμπολα.

Με αφορμή το ότι το ομολογιακό δάνειο προς τον ΠΗΓΑΣΟ εκταμιεύθηκε μόλις πριν από λίγους μήνες, επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ κι ενώ η στρόφιγγα των τραπεζών έχει κλείσει ο κ.Βορίδης θέλοντας να «τρολάρει» και λίγο τους παριστάμενους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρώτησε ευθέως τον κ. Μπόμπολα αν είναι διαπλεκόμενος με τον ΣΥΡΙΖΑ. Αποτέλεσμα ο εξής διάλογος:

ΒΟΡΙΔΗΣ: Σας μέμφονται ότι είστε ο ορισμός του διαπλεκόμενου επιχειρηματία. Είστε διαπλεκόμενος με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί το δάνειο σας εκταμιεύθηκε το 2016. Λέω εγώ τώρα.
(Θόρυβος από βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ)

ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ: Εγώ σας λέω ότι δεν το αντιλαμβάνομαι αυτό. Δεν είμαι διαπλεκόμενος. Το ξαναείπα. Επειδή κι εγώ και ο αδερφός μου είμαστε μπροστά και φαινόμαστε έχουμε στοχοποιηθεί. Το ανάποδο συμβαίνει. Υπάρχει μια καχυποψία και ο κάθε συνεργαζόμενος είναι πιο προσεκτικός γιατί λέει “ α θα κάνω δουλειές με τον Μπόμπολα”.

lykavitos.gr