02 Οκτωβρίου 2016

ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΑΚΗΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΤΑ ΦΟΝΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΣΙΠΡΑ! Ο διάλογος του εκνευρισμένου Τσοχατζόπουλου με αστυνομικό

Μες στα νεύρα ήταν ο Άκης Τσοχατζόπουλος παρά το γεγονός ότι τελικά… βγήκε από τις φυλακές του Κορυδαλλού.

Δυστυχώς για τον ίδιο, όχι μέσω της αίτησης αποφυλάκισης που κατέθεσε, αφού αυτή απορρίφθηκε πανηγυρικά, αλλά επειδή εκλήθη στην Ευελπίδων για την υπόθεση των χρεών στο δημόσιο για την οποία είναι κατηγορούμενος.

Το παράδοξο είναι ότι η πλευρά του είχε σκοπό να ζητήσει αναβολή, η δικηγόρος του ήταν εκεί, ενώ ο ίδιος δεν ήταν υποχρεωμένος να δώσει το παρών στο δικαστήριο, γεγονός που τον έκανε έξω φρενών. Από μακριά ακούγονταν οι φωνές και οι διαμαρτυρίες του, αφού έπρεπε για αρκετή ώρα να περιμένει στην ουρά για να πάρει την αναβολή που ήθελε.

Ο διάλογος που έγινε με αστυνομικό ήταν ενδεικτικός:

«Τσοχατζόπουλος: Είσαι βέβαιος ότι είμαι εδώ; Αναβολή χρειάζομαι!

Αστυνομικός: Πρέπει να είστε. Πήρατε κλήση να έρθετε.

Τ:Είναι εδώ η δικηγόρος μου. Εγώ δεν χρειάζεται να είμαι εδώ πέρα!

Α: Πρέπει να φανεί ότι είστε παρών.

Τ: Καθόλου δεν θέλω να είμαι εδώ. Δεν θέλω να δηλώσω τίποτα.

Α: Σας παρακαλώ, ηρεμήστε.

Τ: Τα έχετε κάνει μούσκεμα. Εγώ δεν θα έπρεπε να είμαι εδώ πέρα. Τζάμπα με φέρατε!

Α: Σας παρακαλώ, μείνετε.

Τ: Δεν με ενδιαφέρει! Εδώ πέρα οι υπηρεσίες τα έχουν κάνει μούσκεμα! Θα παίξετε κι άλλο ακόμη; Άσχετοι άνθρωπο! Παίζετε εδώ πέρα μέσα! Έχω τη δικηγόρο μου, γιατί να έρθω;»