31 Οκτωβρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-ΚΛΑΜΑ! Κακλαμάνης: Τον αδικούμε τον Βύρωνα! Δεν θέλει Προεδρία ΕΣΡ... το υπουργείο της Γεροβασίλη θέλει αφού τα λέει καλύτερα

"Εγώ είμαι φίλος με τον Β. Πολύδωρα και έχω πολλά έτη κοινών αγώνων. Δεν θα έφευγα όμως από τη θέση του κόμματός μου. Από εκεί και πέρα ακούγοντας τον Βύρωνα χθες στην κρατική τηλεόραση μου έλεγε ότι δεν ενδιαφέρεται να γίνει πρόεδρος του ΕΣΡ.

Μάλλον θέλει να πάρει τη θέση της Γεροβασίλη." είπε ο Ν. Κακλαμάνης μιλώντας στη Συνδιάσκεψη των Προέδρων και συνέχισε:

"Σήμερα η διάσκεψη λειτουργεί σαν μικρή Ολομέλεια. Πρέπει να δώσω μερικές απαντήσεις. Άλλο κριτική στη δικαιοσύνη και άλλο υβρεολόγιο. Μίλησαν για δικαστικές χούντες, ο Καμμένος διέγραψε το μέλος του κόμματός του. Μίλησαν κάποιοι για δικαστικά πραξικοπήματα. Τα κόμματα έχουν συντεταγμένα όργανα μέσα από τα οποία εκφράζονται. Ο πρόεδρος, ο αντιπρόεδρος, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, τα όργανα. Αν βγαίνω και είμαι ακραίος λέω μια κουβέντα δεν σημαίνει ότι είναι θέση της ΝΔ.

Επειδή κάποιοι είμαστε παλιοί, όταν ο Καραμανλής έφερε τον βασικό μέτοχο, όλη η αντιπολίτευση καταψήφισε. Το μήνυμα δίνεται στην ψήφο επί της αρχής. Αυτό που κάναμε δεν ήταν πρόταση νόμου. Το γράφαμε ότι είναι υπό την αίρεση, όταν βγει η απόφαση του ΣτΕ, να πρέπει να τα αλλάξουμε. Ήμασταν συνεπείς. Αντί να αρπάξετε την ευκαιρία και να φέρετε τροπολογία και μετά με τη διαδικασία του παρελθόντος να βρούμε τα πρόσωπα. Και θα έληγε το θέμα. Στην πρόταση τη δική μας καλύπτεται και το μεσοδιάστημα."