19 Νοεμβρίου 2016

Πανούσης: «Ο Ρέμος μου τηλεφώνησε να μου κάνει τσαμπουκά που τον σατιρίζω»

Ο Τζίμης Πανούσης σε συνέντευξή του μίλησε για τη σάτιρα και τα όριά της.

Αποκάλυψε μάλιστα το τηλεφώνημα που του έκανε ο Αντώνης Ρέμος ενοχλημένος για τη σάτιρα που δέχτηκε.

«Η σάτιρα δεν κωλώνει σε αναπηρίες, δεν κωλώνει σε τίποτα. Σατιρίζει και τον χοντρό και τον ομοφυλόφιλο, έχει αριστοφανικές καταβολές και πιο άγριες ακόμη. Σάτιρα κάνει κάποιος μέχρι και στον εαυτό του, κάτι που είναι το δυσκολότερο. Από εκεί ξεκινάς και μετά πας σε ό,τι άλλο θες να κάνεις με τα κρεμμυδάκια. Σε αυτή τη δουλειά, να ξέρετε, της σάτιρας εννοώ, δεν πρέπει να ταυτίζεις τη δημόσια εικόνα σου με αυτό που είσαι στην πραγματικότητα. Κάποια στιγμή μου τηλεφώνησε ο Αντώνης Ρέμος να μου κάνει τσαμπουκά γιατί τον σατιρίζω. Του είπα: “Αν δεν σε σατιρίζω εγώ και κάνας άλλος, δεν θα υπάρχεις”», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Τζίμης Πανούσης στο περιοδικό Down Town.