Η προεκλογική αναμέτρηση έχει εξαντλήσει την υπομονή και τις αντοχές βέβαια όχι μόνο των αμερικανών ψηφοφόρων αλλά και όλων όσων είτε ενδιαφέρονται και παρακολουθούν τις εξελίξεις στις ΗΠΑ είτε απλά «μπαίνουν» πχ στο Facebook ή στο Twitter, αφού πραγματικά οι αμερικανικές εκλογές είναι παντού.
Μέσα σε αυτή τη φρενίτιδα, πολλά ΜΜΕ έχουν τοποθετεί ανοιχτά υπέρ ή κατά του ενός ή του άλλου υποψηφίου. Κάποια το έκαναν εξ αρχής, κάποια άλλα μόλις πρόσφατα και μερικά με μεγάλη περίσκεψη αφού συνηθίζουν να αποφεύγουν τέτοιους είδους «δηλώσεις» όπως πχ το ιστορικό Atlantic που από την ίδρυση του, τον Νοέμβριο του 1857 μέχρι σήμερα έχει εκφράσει τη στήριξή του σε προεδρικό υποψήφιο, μόλις για τρίτη φορά. Με «βαριά καρδιά» επέλεξε Κλίντον.
Αυτά όμως φαίνεται πως πλέον ανήκουν στο παρελθόν και τα ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά ετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα. Το ίδιο πράττει φυσικά το περιοδικό Time που έχει ήδη έτοιμο το επόμενο εξώφυλλο του, με ημερομηνία 14 Νοεμβρίου 2016- δηλαδή 6 ημέρες μετά τις εκλογές.
Και φυσικά η επιλογή του άφησε για μια ακόμη φορά τους αναγνώστες με το στόμα ανοιχτό. Μετά βέβαια το πρώτο σοκ άρχισαν οι αναλύσεις, οι ερμηνείες και το...τρολάρισμα.
Πως είναι το εξώφυλλο του Time; Ένας χαμογελαστός Τράμπ πλάι – πλάι με την εξίσου χαμογελαστή Κλίντον, σε κόκκινο φόντο και ντυμένοι σε μαύρο και λευκό. Κρατούν κρατούν ένα πλακάτ που γράφει: The End Is Near δηλαδή «το τέλος είναι κοντά». Φυσικά, όσοι πρόσεξαν την ημερομηνία που φέρει το εξώφυλλο, υποστήριξαν πως το «τέλος» δεν αφορά το τέλος της εξαντλητικής προεκλογικής εκστρατείας αλλά κάτι άλλο...Γι΄αυτό και σε πολλούς το συγκεκριμένο εξώφυλλο φαντάζει όχι μόνο αινιγματικό, αλλά ίσως και προφητικό ή δυσοίωνο, σε άλλους μοιάζει με σαφή πολιτική τοποθέτηση κλπ κλπ.
Το σίγουρο είναι πως η συντακτική ομάδα στο περιοδικό είχε κέφια και σίγουρα διαθέτει πολύ χιούμορ!
TIME’s new cover: The end is near for the 2016 election https://t.co/PN6BX2rqyi pic.twitter.com/rSUvuu9lRX— TIME (@TIME) 3 Νοεμβρίου 2016
ΗuffPost Greece | Κατερίνα Πρίφτη