20 Δεκεμβρίου 2016

Την ενοχή της "μαύρης χήρας" ζητάει ο εισαγγελέας! "Βλέπει" και τρίπο πρόσωπο!

Ολοκληρώνεται η δίκη της πολύκροτης υπόθεσης που συγκλόνισε την Αργολίδα στο Μεικτό Ορκωτό Τρίπολης...

Η "μαύρη χήρα" η οποία κατηγορείται για τον φόνο του συζύγου της στην Κοιλάδα της Αργολίδας δεν απολογήθηκε και αποχώρησε, προκειμένου να αγορεύσει ο εισαγγελέας και οι δικηγόροι.

Ο εισαγγελέας ζήτησε να κηρυχθεί ένοχη η κατηγορούμενη για τις κατηγορίες που της έχουν αποδώσει, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει πιθανή εμπλοκή τρίτου προσώπου. Δεν ξεκαθαρίστηκαν οι ακριβείς συνθήκες εμπλοκής του ή ποιος είναι αυτό το τρίτο πρόσωπο.

"Θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει τροποποίηση όσον αφορά τα πραγματικά περιστατικά. Ο σύζυγός της όπλισε το όπλο, έγινε μια συμπλοκή, ήρθε ο πρώτος πυροβολισμός που δεν ήταν ο θανατηφόρος και μετά η χαριστική βολή", είπε, τέλος, ο εισαγγελέας.

Μητέρα κατηγορούμενης: Γνωρίζω τον δολοφόνο
Φανερά εκνευρισμένη, απογοητευμένη και φοβισμένη εμφανίστηκε η μητέρα της κατηγορούμενης. Όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, η γυναίκα επιμένει ότι οι συνήγοροι της κόρης της, μπορούν να προχωρήσουν τη δίκη και να αθωώσουν την κόρη της. Όπως ανέφερε την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου σε δηλώσεις της:

"Εμείς αυτούς τους συνηγόρους θέλουμε, αυτοί είναι η ζωή μας, αυτοί είναι η ψυχή μας, πάνε να καταδικάσουν το παιδί μου. Εμείς δεν προχωρούμε, δεν καταθέτουμε... Γνωρίζω το δολοφόνο εδώ και δύο μήνες και δεν με άφησαν να καταθέσω"

Υπάρχει μάρτυρας που έχω πάει στο σπίτι του, μου έχει πει γεγονότα, μου έχει πει τους μάρτυρες και ο πρώτος είναι ο ... (αναφέρει το όνομα μάρτυρα-κλειδί στην υπόθεση)"...

Σε ερώτηση δημοσιογράφο ως προς το για ποιον λόγο δεν έλεγε ποιος είναι ο δολοφόνος, είπε "έχω τον συνήγορό μου και τα έχει καταθέσει όλα".


Πηγή: arcadiaportal