15 Μαρτίου 2017

Ωρολογιακός εμπρηστικός μηχανισμός ήταν η βόμβα που τοποθέτησαν στο βιβλιοπωλείο του Αδωνι Γεωργιάδη

Οι άγνωστοι δράστες που χτύπησαν το βιβλιοπωλείο του Αδωνι Γεωργιάδη είχαν τοποθετήσει ωρολογιακό εμπρηστικό μηχανισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αστυνομικοί εντόπισαν στα υπολείμματα του μηχανισμού ρολόι, μπαταρίες, καλώδια, κουτιά σπίρτα, μπιτόνι βενζίνης και 8 γκαζάκια, από τα οποία τα τρία είχαν εκραγεί, ενώ τα υπόλοιπα πέντε ήταν απλώς διογκωμένα.

Υπενθυμίζεται πως η έκρηξη σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα στο βιβλιοπωλείο του Άδωνι Γεωργιάδη, αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, στην Κηφισιά.
Συγκεκριμένα, άγνωστος τηλεφώνησε στις 02:20 στην ιστοσελίδα zougla.gr και ανέφερε ότι είχε τοποθετηθεί βόμβα στο βιβλιοπωλείο του βουλευτή της ΝΔ, στη λεωφόρο Κηφισίας 263, επισημαίνοντας ότι δεν ήταν φάρσα.

Η περιοχή αποκλείστηκε από την Αστυνομία, η κυκλοφορία στη λεωφόρο Κηφισίας διακόπηκε και λίγη ώρα αργότερα σημειώθηκε η έκρηξη.



Άδωνις: Οι Συριζαίοι μου πετάνε λάσπη και οι «αντιεξουσιαστές» μου βάζουν βόμβες
Την επίθεση που δέχθηκε το βιβλιοπωλείο του στην Κηφισιά, σχολίασε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στου Τwitter ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης γράφοντας «οι Συριζαίοι μου πετάνε λάσπη, μου κάνουν άτυπο εμπάργκο, ζητούν να παραιτηθώ και οι "αντιεξουσιαστές" μου βάζουν βόμβες, μάλλον ενοχλώ...».

Ο κ. Γεωργιάδης μάλιστα ζήτησε συγγνώμη «από τους οδηγούς που ταλαιπωρήθηκαν, όπως έγραψε, από την αναστάτωση με τα γκαζάκια στην Κηφισιά.