15 Μαρτίου 2017

Ο Μπεν Αφλεκ παραδέχεται για πρώτη φορά τον εθισμό του στο αλκοόλ- Η ανάρτησή του στο Facebook [εικόνες]

Ο Μπεν Άφλεκ παραδέχθηκε πως βρισκόταν σε πρόγραμμα απεξάρτησης από το αλκοόλ με μία δημοσίευσή του στο Facebook, μίλησε για τον εθισμό του και ευχαρίστησε την εν διαστάσει σύζυγό του και τους δικούς του ανθρώπους για την στήριξή τους.
Με μία δημοσίευση στο Facebook ο ηθοποιός Μπεν Άφλεκ μίλησε για την εξάρτησή του από το αλκοόλ και το πρόγραμμα απεξάρτησης στο οποίο βρισκόταν.

Ο διάσημος ηθοποιός αποφάσισε να μιλήσει δημόσια για τον δικό του «γολγοθά» για να δείξει στα παιδιά του ότι δεν είναι ντροπή να ζητάς βοήθεια και να εμπνέεσαι από άλλους.

Ο Μπεν Άφλεκ δεν μπαίνει για πρώτη φορά σε κέντρο θεραπείας, καθώς είχε κάνει μία ειδική αγωγή σε κέντρο στο Μαλιμπού το 2001.

Ο ίδιος έγραψε στο Facebook «Έχω ολοκληρώσει την θεραπεία για την εξάρτησή μου στο αλκοόλ, κάτι που είχα αντιμετωπίσει και στο παρελθόν.



«Θέλω να ζήσω μία γεμάτη ζωή και να είμαι όσο πιο καλός πατέρας γίνεται», ανέφερε ο ηθοποιός.

Ο ίδιος μάλιστα δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην εν διαστάσει σύζυγό του Τζένιφερ Γκάρνερ την
οποία ευχαρίστησε.

«Είμαι τυχερός που έχω μία οικογένεια και φίλους που να με αγαπούν, όπως και την Τζεν που με στήριξε και φρόντιζε τα παιδιά όσο εγώ έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω» ανέφερε ο ίδιος στην δημοσίευσή του.