Η συμφωνία με τον όμιλο Κοπελούζου για τα περιφερειακά αεροδρόμια χρονολογείται πριν από 11 χρόνια, αποκάλυψε σε συνέδριο για τις ΣΔΙΤ ο επικεφαλής της Fraport Greece
Τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Fraport στην ολοκλήρωση της συμφωνίας για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής Alexander Zinnel.
Προσκεκλημένος ομιλητής σε συνέδριο που διοργάνωσαν πρόσφατα, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD), η Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank) και το λιγότερο γνωστό «Global Infrastructure Hub» που αποτελεί πρωτοβουλία του G20 με στόχο την αύξηση των ιδιωτικών επενδύσεων, ο επικεφαλής της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας, ήταν σαφής για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία στην Ελλάδα.
O διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Alexander Zinnel
Όπως δήλωσε, τα αεροδρόμια «έπρεπε να είχαν περάσει ήδη στην διαχείριση της εταιρείας» και υποστήριξε ότι είναι πρωτόγνωρη εμπειρία, η ταυτόχρονη ανάληψη τόσο πολλών αεροδρομίων και μάλιστα εν λειτουργία. H Fraport –Slentel, αντιμετωπίζει μεγάλες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της συμφωνίας με το δημόσιο λόγω σημαντικών εκκρεμοτήτων, όπως είναι η σύμβαση για την παροχή ιατρικών υπηρεσιών με το ΕΚΑΒ, η συμφωνία για την στέγαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στο αεροδρόμια αλλά και η έγκριση της σύμβασης από την ΕΕ.
Η υστέρηση στο κλείσιμο αυτών των συμφωνιών, τινάζει στον αέρα και το πρόσφατο χρονοδιάγραμμα, που η ίδια είχε ζητήσει από την κυβέρνηση για την παράδοση των αεροδρομίων που ήταν η 15η Μαρτίου. Είναι άγνωστο πότε οι δύο πλευρές θα είναι έτοιμες για να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα, γεγονός που θα ενεργοποιήσει και την διαδικασία είσπραξης του εφάπαξ τιμήματος των 1,23 δισ. ευρώ. Το κλίμα αντιπαράθεσης, για το ποιος θα επωμιστεί το κόστος των ιατρικών υπηρεσιών εκδηλώθηκε και σε πρόσφατη συνάντηση υπηρεσιακών παραγόντων της κοινοπραξίας με τον υπουργό Υποδομών, Χρίστο Σπίρτζη, αλλά και με την διοίκηση της ΥΠΑ, η οποία έληξε σε βαρύ κλίμα. Η εταιρεία επιμένει ότι με βάση τη σύμβαση, η ιατρική κάλυψη αποτελεί υποχρέωση του ελληνικού δημοσίου, η οποία οφείλει να δοθεί χωρίς πρόσθετη δαπάνη.
Ο κ. Zinnel, κατά την ομιλία του στο συνέδριο, υποστήριξε ότι σε πολλά αεροδρόμια δεν έχουν γίνει επενδύσεις τα τελευταία 20 χρόνια, ενώ έκπληξη αποτελεί η δήλωσή του, ότι η συμφωνία με τον όμιλο Κοπελούζου για τα περιφερειακά αεροδρόμια χρονολογείται πριν από 11 χρόνια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport-Greece εκτίμησε πως φέτος η τουριστική κίνηση στην Ελλάδα θα παρουσιάσει αύξηση 10% - 15%, ρυθμός που αναφέρθηκε ότι θα επιβραδυνθεί στα επόμενα χρόνια.
Πηγή: www,newmoney.gr