10 Μαρτίου 2017

Σοκαραστικά πλάνα! Την έσερνε από τα μαλλιά και την πέταξε από τις σκάλες [vid]

Σοκάρουν τα πλάνα της επίθεσης του 37χρονου Mark Power στη σύντροφό του λίγες μόλις εβδομάδες μετά την αποφυλάκισή του.
Ο Mark Power φαίνεται στα σοκαριστικά πλάνα να σέρνει την κοπέλα του από τα μαλλιά και να τη ρίχνει από τις σκάλες, με τις αρχές να βρίσκουν τη 47χρονη γυναίκα αναίσθητη μετά την άγρια δοκιμασία της. Η 47χρονη γυναίκα έπεσε αναίσθητη, με τον Mark Power να συνεχίζει να τη χτυπάει. Αφού συνήλθε και κατάφερε να ανέβει ξανά πάνω, ο 37χρονος την πέταξε ξανά κάτω από τις σκάλες.

Είχε βγει από τη φυλακή λίγες μόνο εβδομάδες νωρίτερα, με τον δικαστή να του απαγορεύει οποιαδήποτε επαφή με το θύμα. "Ήταν μια βάναυση, διαρκής και ανελέητη επίθεση εναντίον της. Ένας άνθρωπος που σας αγάπησε και στάθηκε στο πλευρό σας μετά την επίθεση του 2014. Ήσασταν εκτός ελέγχου λόγω αλκοόλ", τόνισε ο δικαστής.

"Την έριξε κάτω από τις σκάλες τρεις φορές, καθιστώντας την αδύναμη, ευάλωτη και σοβαρά ανήμπορη. Μπορούσε μετά βίας να σταθεί και προσπάθησε να ανέβει τις σκάλες από όπου την έριξε ξανά. Ο αριθμός των τραυματισμών που υπέστη είναι τρομακτικός. Προσπαθήσατε να τη βλάψετε μόνιμα σωματικά και ψυχικά", συμπλήρωσε ο δικαστής.

Το θύμα, που τώρα περπατά με πατερίτσες, δάκρυσε όταν είδε τα σοκαριστικά πλάνα της επίθεσης. "Οι επιπτώσεις αυτού που μου έκανε είναι φοβερές. Ήμουν στη μονάδα εντατικής θεραπείας και πέρασα 4 εβδομάδες στο νοσοκομείο. Στηρίζομαι στην οικογένειά μου και τους φίλους μου για τις καθημερινές μου ανάγκες. Μακάρι να με είχε σκοτώσει επειδή εκτίω τη δική μου ποινή ισόβιας κάθειρξης. Είμαι κυριολεκτικά σκιά του εαυτού μου".

Ο 37χρονος καταδικάστηκε σε 13 χρόνια και 6 μήνες φυλακή από το Birmingham Crown Court αφότου ομολόγησε την πρόκληση σοβαρών σωματικών βλαβών στην πρώην σύντροφό του.



Πηγή: Dailymail