30 Μαΐου 2017

Γιαννακόπουλος για ξενύχτια παικτών του ΠΑΟ: «Όταν ήθελα να τους διώξω πέσατε να με φάτε»

Μεγάλη ένταση για ακόμη μια φορά στον Παναθηναϊκό δύο ημέρες πριν τον 2ο τελικό της Stoiximan Basket League στο κλειστό του ΟΑΚΑ.

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, στον λογαριασμό του στο Instagram, τοποθετήθηκε τόσο για τα ξενύχτια των παικτών του Παναθηναϊκού (κυκλοφόρησαν φωτογραφίες με τον Κρις Σίνγκλετον και τον Τζέιμς Φελντέιν σε βραδινή τους έξοδο μια μέρα μετά τον τελικό του ΣΕΦ), όσο και για την φημολογία επιστροφής του Στράτου Περπέρογλου, επιβεβαιώνοντας την πληροφορία, τονίζοντας πως τον θέλει στο «τριφύλλι» ο Τσάβι Πασκουάλ. Μεταξύ άλλων, τόνισε πως όταν ήθελε να διώξει τους παίκτες και να συνεχίσει η ομάδα με το Εφηβικό τμήμα, ο κόσμος έπεσε να τον «φάει».

Οσα έγραψε:

Για τα ξενύχτια των παικτών: «Όταν εγώ ήθελα να τους διώξω και να κατέβουμε με το εφηβικό, πέσατε όλοι να με φάτε».


Για την φημολογία περί επιστροφής του Στράτου Περπέρογλου: «Πρώτον ο προπονητής τον θέλει, δεύτερον ποιος σου λέει ότι μέχρι σήμερα έχω κάνει έστω και μισή μεταγραφή εγώ; Ή είσαι κουτός ή στημένος αν πιστεύεις κάτι τέτοιο. Ο μόνος πάικτης που έχω πάρει εγώ ήταν ο Καπόνο».