16 Μαΐου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Survivor: Τι «τρέχει» με Βαλαβάνη και Βασάλο; Κοκκινάκης σε Σπαλιάρα: «Μην κοιτάς σαν μαλ@κας ρε»

Μια πολύ όμορφη σκηνή εκτυλίχθηκε στο παιχνίδι επιβίωσης!

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη έκανε κάτι στο Survivor που δεν το έχουμε ξαναδεί. Την ώρα του φαγητού, πήρε το πιάτο της και πήγε στους Μαχητές. Εκεί, έδωσε μια μπουκιά στον Κωνσταντίνο Βασάλο και έπειτα οι δυο τους περπάτησαν μαζί στην παραλία.

«Της έχω δώσει κι εγώ φαγητό της Ευρυδίκης παλιότερα, οπότε το πρώτο βήμα το έκανα εγώ, με το
να δώσω φαγητό, που δεν το συνηθίζω, αλλά με ευχαριστεί όταν βλέπω τον άλλον ότι του αρέσει αυτό που του δίνω», εξήγησε μεταξύ άλλων ο Κωνσταντίνος Βασάλος.


Έξαλλος ο Κοκκινάκης με τον Σπαλιάρα! «Μην κοιτάς σαν μαλ…ας ρε»

Χαμός μεταξύ των παικτών στο νέο επεισόδιο!

Οι τελευταίες εντάσεις στο Survivor αναμένεται να έχουν και συνέχεια, καθώς όπως βλέπουμε στο τρέιλερ του επεισοδίου της Τρίτης, Κώστας Κοκκινάκης και Γιάννης Σπαλιάρας συζητούν στην παραλία για τα όσα ειπώθηκαν στο συμβούλιο.

Ο Σπαλιάρας είπε ότι ο Κοκκινάκης “μαγείρεψε” με τη Λάουρα μια ψηφοφορία, προκειμένου να μπει και ο Χούτος μέσα.

«Ο Χρανιώτης σου είπε ότι ορκίστηκα στο παιδί μου; Στο παιδί μου αμφισβητείς τον όρκο; Μην κοιτάς σαν μαλ…ας ρε», φαίνεται στο τρέιλερ να λέει ο Κοκκινάκης.