04 Μαΐου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Survivor: Αποχώρησε ο Ορέστης Τσανγκ-Κόντρα Αγγελόπουλου – Διασήμων για το φαγητό-Το νεύμα του μισθοφόρου


-Αναγνωστόπουλος κατά Μαχητών! «Αυτός είμαι και σε όποιον αρέσω…»

-Τα “καρφιά” του Σπαλιάρα κατά πρώην συμπαικτών του! «Δημιουργούσαν άσχημες καταστάσεις…»

Δείτε πώς αντέδρασε στο άκουσμα της είδησης!

Εκτός Survivor βρίσκεται από χθες το βράδυ ο Ορέστης Τσανγκ, καθώς το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να κρατήσει μέσα στο παιχνίδι τον Γιάννη Σπαλιάρα και την Ελισάβετ Αϊνατζιόγλου.


«Θα ήθελα πολύ να συνεχίσω αυτό το όμορφο ταξίδι σε αυτό το παιχνίδι, αλλά δυστυχώς για μένα τελειώνει εδώ. Εύχομαι στην ομάδα να είναι δυνατή, έχω πάρει πολλά πράγματα μέσα από την ομάδα των Μαχητών και θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι σε αυτή την ομάδα γιατί έχω αποκτήσει και πολύ καλούς φίλους», είπε μεταξύ άλλων ο Ορέστης Τσανγκ.



Κόντρα Αγγελόπουλου – Διασήμων για το φαγητό! «Όλοι σας τρώτε και…»

Κόντρα φαίνεται πως υπάρχει στους Διάσημους του Survivor! Σύμφωνα με αυτά που είδαμε, είναι από τη μία ο Γιώργος Αγγελόπουλος και απέναντί του όλοι οι συμπαίκτες του. Ο λόγος; Το φαγητό…

«Όσο παρεξηγούμε εγώ όταν με λες γέρο, που είμαι ο πιο μεγάλος εδώ πέρα, άλλο τόσο θα έπρεπε να παρεξηγείσαι εσύ κάθε φορά που σου λέω ότι πεινάς. Παρεξηγείσαι, θα νομίζεις ότι σε έχουμε βάλει στο στόχαστρο και σου λέμε όλοι είναι ο πεινάλας. Εσύ όμως το έχεις πιο πολύ μέσα στο μυαλό σου, το σχολιάζεις πιο πολύ, σε απασχολεί πιο πολύ απ’ όλους μας», είπε ο Γιώργος Χρανιώτης.

Γιώργος Αγγελόπουλος: «Δεν παρεξηγούμαι. Δικά σου λόγια είναι αυτά, αυτά είναι όλα δικά σου λόγια. Δεν παρεξηγούμαι, απλά μην σας φαίνεται περίεργο και ότι εγώ τρώω συνέχεια. Όλοι σας τρώτε. Εσείς το σχολιάζετε πιο πολύ από μένα, εντάξει; Το ότι εγώ θέλω να φάω το σχολιάζετε εσείς περισσότερο απ’ ότι σχολιάζω εγώ, όταν θέλετε εσείς να φάτε».


Το νεύμα του μισθοφόρου στους Διάσημους στην αποχώρηση του Τσανγκ!

Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να φύγει ο Ορέστης Τσανγκ από το Survivor. Την ώρα, όμως, που έλεγε τα τελευταία του λόγια πριν αποχωρήσει από το συμβούλιο του νησιού, ο Κώστας Αναγνωστόπουλος γύρισε προς τους Διάσημους και έκλεισε το μάτι του, ενώ στη συνέχεια γελούσε.

Αυτό, βέβαια, το είχε κάνει και στο προηγούμενο συμβούλιο και πάλι την ώρα που μιλούσε ο συμπαίκτης του. Στα social media τα σχόλια δεν ήταν καθόλου …κολακευτικά, καθώς ο κόσμος μιλάει πλέον ανοικτά για κλίκα που πάει να φτιάξει ο μισθοφόρος.

Οι συμπαίκτες του το έχουν καταλάβει αυτό, ότι δηλαδή ο Κώστας Αναγνωστόπουλος έχει πλησιάσει τους αντιπάλους και μάλιστα προχθές ο Μάριος Ιωαννίδης έριξε τα καρφιά του κατά του συμπαίκτη του.



Αναγνωστόπουλος κατά Μαχητών! «Αυτός είμαι και σε όποιον αρέσω…»

«Δεν μπορεί κάποιος να μου το απαγορεύσει. Τι να κάνουμε, αυτά έχει η ζωή…».
Από τότε που Διάσημοι και Μαχητές του Survivor συμβιώνουν στην ίδια παραλία, ο Κώστας Αναγνωστόπουλος έχει προσεγγίσει τους αντίπαλους παίκτες. Αυτό δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους συμπαίκτες του και μάλιστα ο Μάριος Ιωαννίδης έριξε προχθές τα καρφιά του για τον μισθοφόρο, σε συζήτηση που είχε με τον Κωνσταντίνο Βασάλο.

«Δεν νομίζω κάποιος να έχει πρόβλημα που πηγαίνω δίπλα. Το είχα πει, άλλωστε, και στο συμβούλιο ότι αν έχει κάποιος πρόβλημα μπορεί να μου το πει, να το ξέρουμε. Βέβαια, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό. Αν εμένα ο εαυτός μου μου λέει ότι πρέπει να πάω να μιλήσω με τους αντιπάλους, με τους γείτονες δηλαδή, θα πάω. Δεν μπορεί κάποιος να μου το απαγορεύσει. Αυτός είμαι, σε όποιον αρέσω και τι να κάνουμε, αυτά έχει η ζωή», είπε ο Κώστας Αναγνωστόπουλος.


Τα “καρφιά” του Σπαλιάρα κατά πρώην συμπαικτών του! «Δημιουργούσαν άσχημες καταστάσεις…»

«Εντάξει, κι εδώ έχουμε κάποιες φορές τσιτώσει και εντάσεις, αλλά καμία σχέση. Κανένας από εδώ δεν είχε στρατηγική άσχημη…»

Σε συζήτηση που είχαν οι Μαχητές του Survivor, ο Γιάννης Σπαλιάρας μίλησε ξανά για το γεγονός ότι περνάει καλύτερα με τη νέα του ομάδα και έριξε τα καρφιά του σε πρώην παίκτες των Διασήμων.

«Το έχω πει πολλές φορές και νομίζω ότι καταλαβαίνετε ότι λέω αλήθεια και ο κόσμος το καταλαβαίνει, ότι από εκεί δεν περνούσα τόσο καλά. Φτάσαμε σε σημείο που πήγαμε στο έπαθλο επικοινωνίας και ήταν η μάνα μου και ο αδελφός μου και μου λένε σε βλέπουμε να χαμογελάς και χαμογελάμε και εμείς. Δηλαδή, τι άλλο να δεις; Μέχρι η μάνα μου το κατάλαβε. Και φαντάζομαι για να το βλέπει η μάνα μου, το βλέπει και όλος ο κόσμος. Αφού ξαφνικά άρχισα να χαμογελάω.

Εντάξει, κι εδώ έχουμε κάποιες φορές τσιτώσει και εντάσεις, αλλά καμία σχέση. Κανένας από εδώ δεν είχε στρατηγική άσχημη και από εκεί υπήρχαν κόντρες έντονες. Τέλος πάντων, τώρα έχουνε, οι περισσότεροι που δημιουργούσαν άσχημες καταστάσεις και στην αντίπαλη ομάδα έχουν φύγει. Δεν υπάρχουν στην αντίπαλη ομάδα, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω. Πάντως, δεν θα ήθελα να ξαναπάω από εκεί», είπε ο Γιάννης Σπαλιάρας.