11 Μαΐου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Survivor: Ποιος αποχώρησε; Ποια ομάδα κέρδισε το έπαθλο επικοινωνίας;

Πανηγύρια στη μία πλευρά, στεναχώρια στην άλλη για την απώλεια του επάθλου!

Το χθεσινό αγώνισμα του Survivor ήταν ιδιαίτερο, καθώς γι’ ακόμα μία φορά οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με ανθρώπους από την οικογένειά τους.


Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι σε όλη τη διάρκεια, ωστόσο, οι Διάσημοι κατάφεραν να πάρουν τη νίκη με 10-8.

Δείτε στο βίντεο πώς διαμορφώθηκε το τελικό σκορ…


Αποχώρησε η Λάουρα Νάργες! Κατέρρευσε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη!

Δείτε τι συνέβη στο συμβούλιο του νησιού!

Εκτός Survivor βρίσκεται από σήμερα το βράδυ η Λάουρα Νάργες! Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να κρατήσει στο παιχνίδι την Ευρυδίκη Βαλαβάνη, τον Μπο και τον Κώστα Κοκκινάκη.

«Αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερή μου ανησυχία είναι η Ευρυδίκη, επειδή την αφήνω μόνη της, αλλά είμαι σίγουρη ότι επειδή είναι δυνατή θα τα καταφέρει. Είμαι πολύ χαρούμενη κι ευτυχισμένη που έκανα αυτή την επιλογή, να έρθω στο Survivor. Έχω διδαχθεί πολλά μαθήματα σε αυτό το παιχνίδι και αυτό είναι μεγάλο δώρο. Έχω περάσει φανταστικές στιγμές, γέλασα με την καρδιά μου, έμαθα να ξεπερνάω τον εαυτό μου…», είπε μεταξύ άλλων η Λάουρα Νάργες.

Δείτε στο βίντεο την αποχώρηση της Λάουρας Νάργες από το Survivor…


Χτύπησε με το κεφάλι σε βράχο ο Χρανιώτης! Γέμισε αίματα το πρόσωπό του!

Σκίστηκε στο πρόσωπο και στο στήθος…

Ατύχημα στο Survivor είχε ο Γιώργος Χρανιώτης. Ο γνωστός ηθοποιός βούτηξε στη θάλασσα και χτύπησε το κεφάλι του σε έναν βράχο.

Αμέσως βγήκε από τη θάλασσα γεμάτος αίματα στο πρόσωπο και στο σώμα του.

Ο γιατρός έτρεξε αμέσως δίπλα του και του περιποιήθηκε το τραύμα, με τον Χρανιώτη να παίρνει μετά κανονικά μέρος στο αγώνισμα.