06 Ιουλίου 2017

ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΑΠ' ΤΗ ΜΙΣΗ ΒΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ! ΒΙΝΤΕΟ-Θα πάει για δήμαρχος Σκιάθου ο Ντάνος; «Έχουμε κάνει συζητήσεις, θέλουμε να βοηθήσουμε το νησί»

Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ασχοληθεί με τα κοινά - Επιβεβαίωσε την «κλίκα» στους Διάσημους: «Κάποιοι είχαν επιθετική συμπεριφορά απέναντί μου» - «Η Ευρυδίκη είναι τούρμπο»

Ο νικητής του Survivor, Γιώργος Αγγελόπουλος, είναι καλεσμένος σήμερα στην εκπομπή του ΣΚΑΙ, Survivor Πανόραμα για την πρώτη του συνέντευξη. Ο Ντάνος, μίλησε για τη νίκη του, αλλά και τη συνολική πορεία του μέσα στο παιχνίδι.


Με την είσοδο του στο πλατό, προσέφερε στην παρουσιάστρια Ελεονώρα Μελέτη, τα διάσημα «πιτάκια του Ντάνου» και αμέσως ξεκίνησαν την κουβέντα τους. Όπως είπε, είναι άυπνος και ακόμα δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι είναι ο μεγάλος νικητής του Survivor.

«Σήμερα συνειδητοποίησα ότι είναι αλήθεια όλο αυτό... δεν έχω καταλάβει τι γίνεται ακόμα...», είπε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, μίλησε με αγάπη για τον τόπο του, τη Σκιάθο, και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο στο μέλλον να ασχοληθεί ενεργά για το καλό του νησιού του, καθώς, όπως είπε, «είναι ευλογία να προσφέρω στους άλλους».

Όταν η Ελεονώρα Μελέτη του επισήμανε πως κάποιοι υποστηρίζουν ότι σκοπεύει να ασχοληθεί με τα κοινά, θέτοντας υποψηφιότητα για τη δημαρχία της Σκιάθου, ο Γιώργος Αγγελόπουλος έκανε την αποκάλυψη: «Δεν θα άφηνα το βενζινάδικο για να κατέβω στην πολιτική, ποτέ. Είναι, όμως, μια κουβέντα που έχουμε κάνει σε κάποιους κύκλους, πάνω απ’ όλα επειδή μας ενδιαφέρει το νησί και θέλουμε να βάλουμε το χεράκι μας για να βοηθήσουμε, να ενισχύσουμε την προσπάθεια που γίνεται. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που έχει περάσει από διάφορα επαγγέλματα στην Σκιάθο και γνωρίζω τα καλά και τα κακά, όπως υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που γνωρίζουν πράγματα. Είναι συζητήσεις που κάναμε, με σοβαρούς ανθρώπους, που είναι πολύ κοντά στο νησί».

Δείτε το βίντεο:


Ο Ντάνος προσέφερε τα πιτάκια του και η Ελεονώρα τα δοκίμασε on air.


Σήμερα, αποκάλυψε και πως αποφάσισε να πάρει μέρος στο ριάλιτι επιβίωσης. Όπως είπε, συμπλήρωσε την αίτηση, αλλά λίγο μετά το ξέχασε, γιατί του πήρε το μυαλό η γέννηση του ανιψιού του. Μάλιστα, τόνισε πως ήταν από τους τελευταίους που μπήκε στο Survivor.


Ο Ντάνος αναφέρθηκε και σε ένα περιστατικό που δεν είδαμε ποτέ on camera. Την πρώτη μέρα στον Άγιο Δομίνικο ενοχλήθηκε με τον Κώστα Αναγνωστόπουλο .Η παρουσιάστρια τον ρώτησε τι τελικά έγινε και ενώ οι Διάσημοι στην αρχή τον συμπαθούσαν, μετά η ομάδα στράφηκε εναντίον του. Ο Ντάνος είπε ότι είναι ευλογία να προσφέρει στους άλλους, αλλά κάποιοι δεν ήταν ευθείς απέναντί του και επιβεβαίωσε ότι υπάρχει κλίκα και τόνισε πως «κάποιοι είχαν επιθετική συμπεριφορά απέναντί μου».

Σε ερώτηση για τον καβγά με τον Στέλιο, ο Γιώργος επεσήμανε πως «ήταν πολλά πράγματα συσσωρευμένα κι αυτό ήταν το αποκορύφωμα. Εμένα δεν μ’ αρέσει αυτό που λέμε το “άλλα λέω στη στάση και άλλα στο λεωφορείο”. Όταν δεν με γουστάρεις, μην λες σε μένα ότι με γουστάρεις και πίσω μου λες άλλα και προσπαθείς να με διώξεις και να δημιουργήσεις αρνητικές εντυπώσεις σε κάποιον άλλο από την παρέα. Με τον Στέλιο δεν τα βρήκαμε στην ευθύτητα του λόγου. Για ‘μενα ξεχείλισε το ποτήρι όταν μου είπε για την προσευχή. Εγώ, καλώς ή κακώς, κάνω τον σταυρό μου. Τι σε νοιάζει εσένα; Με πείραξε γιατί μου είπε ότι το εννοούσε το πείραγμα και, παρά το ότι τα είπαμε τετ-α-τετ, συνέχισε να κάνει τα ίδια πράγματα, χωρίς να είναι τόσο εκδηλωτικός. Κανένας δεν είναι χαζός, ούτε κι εγώ υπήρξα χαζός», συμπλήρωσε.

Δείτε στο βίντεο όσα είπε ο Γιώργος για τον Στέλιο:


Δείτε το βίντεο:


Ο Γιώργος Αγγελόπουλος μίλησε φυσικά και για την Ευρυδίκη Βαλαβάνη, με την οποία η σχέση τους πέρασε από σαράντα κύματα.

«Η Ευρυδίκη είναι τούρμπο... Παρασύρθηκε, ίσως είναι και λίγο υπερβολικό αυτό που λέω, επηρεάστηκε από την αρνητικότητα που είχαν απέναντί μου... ».

Τι είπε για την εξέλιξη της σχέσης τους μέσα στο παιχνίδι;


Η Ελεονώρα Μελέτη ρώτησε τον Γιώργο Αγγελόπουλο και για τη στάση της Σόφης Πασχάλη, η οποία όταν αποχώρησε από το ριάλιτι επιβίωσης δεν τον αγκάλιασε, ενώ στον τελικό ήταν ένθερμη μαζί του. Ο Ντάνος είπε, μεταξύ άλλων, ότι η γυμνάστρια μπορεί να μετάνιωσε, να επηρεάστηκε ή μπορεί να της βγήκε ένας κακός εαυτός στο παιχνίδι ή μπορεί απλά να είναι έτσι.