06 Ιουλίου 2017

Μαρέβα Μητσοτάκη: «Δεν άλλαξε η ζωή μου μετά από την ανάληψη της ηγεσίας της ΝΔ από το σύζυγό μου»

Τι λέει για τα χρόνια της διάστασης από τον Κ. Μητσοτάκη και τις προσωπικές επιθέσεις που έχει δεχθεί

Για τη ζωή της με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τις επιθέσεις που έχει δεχθεί, τα παιδιά της, αλλά και την επιχείρησή της που διαπρέπει και κάνει γνωστή την Ελλάδα στο εξωτερικό μίλησε στην εκπομπή «Happy Day» η σύζυγος του Κυριάκου Μητσοτάκη, Μαρέβα Γκραμπόφσκι.


«Η ζωή μου μετά από την ανάληψη της ηγεσίας της ΝΔ από το σύζυγό μου άλλαξε ως προς το γεγονός ότι έχω πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια. Δεν άλλαξε σε τίποτε άλλο και δε θέλω να αλλάξει διότι η εξουσία έρχεται, περνάει, φεύγει κι εμένα τα μυαλά μου δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ αέρα», είπε η κυρία Γκραμπόφσκι.

Δεν δίστασε να παραδεχθεί μάλιστα ότι τα χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων βρισκόταν σε διάσταση με τον πρόεδρο της ΝΔ ήταν αρκετά δύσκολα, αλλά όπως τόνισε η ίδια ήταν αρκετά αυτόνομη, είχε κοντά της τα παιδιά της και κατάφερε να ξεπεράσει τα προβλήματα.

«Σε μία κοινωνία, όταν είσαι παντρεμένη με τον Μητσοτάκη δε θα κάνουν παρέα εσένα, αλλά εκείνον. Γι’ αυτό και οι άνθρωποι που έκαναν παρέα με εμένα έχουν παραμείνει φίλοι μου και θα παραμείνουν μέχρι το τέλος της ζωής μου», είπε.

Όσο για τις προσωπικές επιθέσεις που έχει δεχθεί τον τελευταίο καιρό απάντησε:

«Ξέρω ποια είμαι και δεν στεναχωριέμαι. Πιο πολύ θεωρώ ότι είναι λίγο άνανδρο να χτυπάς οικογένειες και παιδιά μόνο για πολιτικούς λόγους. Θεωρώ ότι πρέπει να έχεις λίγο σεβασμό προς τα παιδιά. Και στο τέλος μόνο εκείνοι χάνουν όταν κάνουν τέτοιου είδους επιθέσεις».

Μιλώντας για τα παιδιά της φωτίζεται το πρόσωπό της. Όπως είπε έχει τρία καταπληκτικά παιδιά, ενώ δεν έκρυψε ότι πολλές φορές ασκούν τόσο στην ίδια όσο και στον Κ. Μητσοτάκη σκληρή κριτική.

«Λέω στο σύζυγό μου ότι είμαι τόσο τυχερή που έχω αυτά τα παιδιά, που μου λέει “ό,τι δίνεις παίρνεις”. Η αλήθεια είναι ότι και στις πολύ δύσκολες στιγμές τα παιδιά μου ήταν προτεραιότητα», τόνισε.

Τέλος αναφέρθηκε και στο χαμό του Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.

«Είναι μεγάλη απώλεια, οι μνήμες είναι ακόμα πολύ έντονες. Ήταν ένας σπουδαίος άνθρωπος και μάθαμε γύρω του πάρα πολλά πράγματα», είπε.