07 Ιουλίου 2017

Έμπλεξε ο Βασάλος... Έξω φρενών και η δεύτερη κοπέλα που υποστηρίζει ότι είχαν σχέση - ΒΙΝΤΕΟ

Η Μαρί Ρόουζ, μία από τις δύο γυναίκες που υποστηρίζουν ότι διατηρούσαν σχέση με τον Κωνσταντίνο Βασάλο, ξέσπασε μιλώντας στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη, για τις δηλώσεις που έκανε ο πρώην παίκτης του Survivor, ο οποίος υποστήριξε ότι είναι ελεύθερος και ήταν και πριν μπει στο παιχνίδι.


Η Μαρί Ρόουζ είπε χαρακτηριστικά: «Δεν βγήκα ποτέ να πω ότι είμαι η πιθανή σύντροφος του Κωνσταντίνου, παρά μόνο ότι είμαι η δικαιούχος στο έπαθλο επικοινωνίας. Τον περίμενα γιατί αυτός μου το ζήτησε να τον περιμένω... Από τις δηλώσεις του είναι λες και δεν γνωρίζει εμένα ούτε την πρώην του, απ’ ότι φαίνεται... δεν το βρίσκω σωστό, εδικά όταν έχεις περάσει κάποια πράγματα με έναν άνθρωπο. Η Βασιλική ήταν πρώην του και ξέρω ότι είχαν χωρίσει. Ήρθαμε πιο κοντά σε πιο στενή επαφή λίγο πριν το survivor, αλλά μου ζήτησε να τον περιμένω. Αυτό που είπε ότι δεν έχει δώσει δικαίωμα είναι λάθος του γιατί τα μηνύματά του δείχνουν ότι έχει δώσει δικαίωμα. Έχει δώσει δικαίωμα και ειδικά σε εμάνα… Τον περίμενα πέντε μήνες!»

Μάλιστα, ανέφερε ότι χθες προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί του αλλά δεν γίνεται γιατί κάποιος άλλος χειρίζεται το κινητό του.

Δείτε το βίντεο: