03 Ιουλίου 2017

Έστειλε τον διαρρήκτη πατέρα της στη φυλακή αφού τον αναγνώρισε σε βίντεο στο Facebook!

Έστειλε τον διαρρήκτη πατέρα της στη φυλακή αφού τον αναγνώρισε σε βίντεο στο Facebook!
«Το να καταγγείλω τον πατέρα μου ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου», λέει σήμερα η 19χρονη


Η «δουλειά» του διαρρήκτη είναι σίγουρα ριψοκίνδυνη και όσοι την επιλέγουν έχουν συνήθως υπόψη τους ότι υπάρχει σοβαρή περίπτωση να βρεθούν πίσω από τα κάγκελα της φυλακής. Ωστόσο, αυτό που δεν περιμένουν οι περισσότεροι διαρρήκτες είναι να τους στείλει εκεί ένα μέλος της οικογένειάς τους, πόσο μάλλον η ίδια τους η κόρη!

Αυτό ακριβώς συνέβη σε έναν διαρρήκτη από το Μπόλτον του Ηνωμένου Βασιλείου, που κατέληξε στα χέρια της αστυνομίας μετά από καταγγελία της 19χρονης κόρης του, η οποία τον αναγνώρισε από ένα viral βίντεο στο Facebook.

H Cora Patterson «έπεσε» τυχαία πάνω στο βίντεο από το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης που είχε δημοσιοποιήσει το θύμα της διάρρηξης, ελπίζοντας ότι κάποιος θα μπορούσε να τον βοηθήσει στην αναγνώριση των δραστών. Από το σπίτι του είχαν κλαπεί αρκετά ακριβά κοσμήματα αλλά ένα μετάλλιο κολύμβησης το οποίο είχε για τον ίδιο μεγάλη συναισθηματική αξία.

Το βίντεο είχε γίνει viral, χάρη στις πολλές κοινοποιήσεις των πολιτών που ήθελαν να βοηθήσουν, και έτσι έφτασε και στη ροή της νεαρής. Όταν η Cora πάτησε το «play» δεν είχε καμία αμφιβολία: τα δύο πρόσωπα που έβλεπε να μπαίνουν στο ξένο σπίτι ήταν ο πατέρας και η θεία της.

Αρχικά αναγνώρισε τους δύο δράστες στο Facebook σχολιάζοντας κάτω από το βίντεο: «Θα σας πω εγώ τα γαμ...να τα ονόματά τους. Είναι οι Colin Patterson και Janine Patterson, και με μεγάλη μου ντροπή ομολογώ ότι είναι ο πατέρας μου και η θεία μου».

Το θύμα της διάρρηξης επικοινώνησε άμεσα με την κοπέλα και της ζήτησε να μιλήσει με την αστυνομία, για να αναγνωρίσει και επίσημα τον πατέρα της, κάτι που η ίδια έκανε αμέσως.

Η νεαρή γυναίκα, η οποία είναι τεσσάρων μηνών έγκυος, μίλησε στη Sun για την προβληματική σχέση με τον πατέρα της. «Ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος τον Φεβρουάριο και όταν το είπα στον μπαμπά μου πέταξε από τη χαρά του, και μου είπε ότι ήταν αποφασισμένος να κάνει μια νέα αρχή για το νέο του εγγόνι. Λιγότερο από έναν μήνα μετά, τον είδα να κλέβει το σπίτι μιας οικογένειας. Ένιωσα τόσο θυμωμένη και ντροπιασμένη που αμέσως πόσταρα το όνομά του στο Facebook. Αισθάνθηκα απίστευτα άσχημα για τους ανθρώπους που λήστεψε. Το να καταγγείλω τον πατέρα μου ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου, αλλά ήταν αυτό που έπρεπε να γίνει», είπε η 19χρονη.