03 Οκτωβρίου 2017

Συνεχίζει τα ψέμματα ο ψεύτης κατά συρροή Καμμένος

Συνεχίζει να παραπληροφορεί τη Βουλή

Για την αποκάλυψη των Παραπολιτικών για την πληρωμή του λογαριασμού του ξενοδοχείου «Mandarin», ύψους 2642 ευρώ, σε μετρητά και με διεύθυνση το ΥΕΘΑ, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στο Λονδίνο και την κατάθεση της απόδειξης κράτησης κι όχι της απόδειξης πληρωμής στα πρακτικά, ερωτήθηκε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της επιτροπής Εξωτερικών υποθέσεων και Άμυνας της Βουλής.

Σύμφωνα με τα πρακτικά της σημερινής συνεδρίασης, ο Πάνος Καμμένος, εξακολουθεί όχι απλώς να μην απαντά για το πώς, εν τω μέσω capital controls, μπόρεσε να πληρώσει με μετρητά, αλλά και να ψεύδεται:

«ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Την περασμένη Δευτέρα απευθυνόμενος σε άλλους 299 βουλευτές είπατε αλήθεια ή ψέματα για το πως πληρώσατε.

ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εσείς είστε λογικός και καταλαβαίνετε τι είπα. Είπα στη Βουλή ότι χρησιμοποίησα την ίδια κάρτα που μου είχε πληρώσει ο Παπαχρήστος από την αγωγή και εν συνεχεία πλήρωσα από την τσέπη μου. Διαβάστε τα πρακτικά. Κατέθεσα το κλείσιμο του δωματίου που έμεινα με τη γυναίκα και πλήρωσα από την τσέπη μου. Απαντώ σε εσάς. Δεν απαντώ σε άλλους που διαβάζουν κατ εντολή εφημερίδων. Δείτε τα πρακτικά . Είναι η δέσμευση της κάρτας που έκλεισα το δωμάτιο ιδιωτικώς να πληρώσω από την τσέπη μου. Χρέωσα την κάρτα μου για την κράτηση και πλήρωσα από την τσέπη μου. Στο άλλο δωμάτιο είχαν βάλει παρακολούθηση από κάτω με τρεις ανθρώπους να φωτογραφίζουν συνέχεια. Το ποσό αποδεσμεύθηκε από την κάρτα και πλήρωσα από την τσέπη μου».

Ας δούμε όμως τι είχε πει ακριβώς για το ταξίδι αυτό και το ξενοδοχείο, όλα τα σχετικά αποσπάσματα από τα πρακτικά που επικαλείται, της συνεδρίασης της ολομέλειας στις 25/9, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την πρόταση εξεταστικής επιτροπής της ΝΔ για τις συνομιλίες του με τον ισοβίτη Γιαννουσάκη:

«ΚΑΜΜΕΝΟΣ: ...Δεύτερον, όσον αφορά το θέμα της προσωπικής μου ζωής, θα θυμάστε ότι ο κ. Θεοδωράκης και κάποιοι άλλοι από εδώ κουνούσαν το χέρι με το περίφημο πρωτοσέλιδο του κ. Παπαχρήστου για το «FOUR SEASON» κατηγορώντας με ότι χαλάω δημόσιο χρήμα και ούτω καθ’ εξής.

Απόφαση η οποία κοινοποιήθηκε χθες στον κ. Παπαχρήστο τον καταδικάζει για συκοφαντική δυσφήμιση 68.223,49 ευρώ διότι απεδείχθη ότι όλο αυτό ήταν ένα κατασκευασμένο ψέμα, όπως κατασκευασμένα ψέματα ήταν και αυτά τα οποία βγάλανε την προηγούμενη εβδομάδα, ότι δηλαδή έμεινα σε πανάκριβο ξενοδοχείο χρεώνοντας το δημόσιο. Χρέωσα την πιστωτική μου κάρτα. Είναι ίδια μ’ αυτή σ’ αυτή την απόφαση.

Και κύριε Θεοδωράκη, ψάξτε τις φορολογικές μου δηλώσεις και το «πόθεν έσχες» μου και θα δείτε ότι τα χρήματα με τα οποία μπήκα στην Βουλή έχουν μειωθεί, αλλά έχω τη δυνατότητα, τουλάχιστον, να πληρώνω κάποιες φορές όταν πηγαίνω σε ταξίδια στο εξωτερικό, που έχω την ευκαιρία να συνοδεύομαι από τη σύζυγό μου, από την τσέπη μου το ξενοδοχείο μου και τα έξοδά μου.

Όσον αφορά τα περί καζίνο, θα δείτε στις επόμενες εξελίξεις που θα έχουμε στα δικαστήρια ότι αναφέρεστε σε ένα κλαμπ, στο οποίο με τον κ. Γιακουμάτο –πού είναι ο κ. Γιακουμάτος- πρωτομπήκαμε το 1994 και με κάποιους Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, που έχει μέσα μία αίθουσα για να βλέπεις αγώνες, που έχει εστιατόριο, που έχει μπαρ και περνάς κάποιες ώρες. Τώρα αν βρέθηκε μέσα στα πλαίσια της παρακολουθήσεως να με βγάλουν φωτογραφία μπροστά από τη ρουλέτα, έχω να σας πω ότι δεν παίζω τα λεφτά του ελληνικού λαού, κύριε Θεοδωράκη. Δεν παίζω τα λεφτά του ελληνικού λαού».

Λίγο παρακάτω, από τα ίδια πρακτικά αντιγράφουμε, ξανατόνισε:

«Πήγα, λοιπόν, στο Λονδίνο σε επίσημο ταξίδι. Δεν έμεινα στο ξενοδοχείο στο οποίο είχα κλείσει από την αρχή, γιατί από κάτω ήταν δύο συγκεκριμένα πρόσωπα, οι οποίοι έκαναν αυτή τη δουλειά και με ειδοποίησε η ασφάλειά μου. Έκλεισα δωμάτιο και το πλήρωσα με την κάρτα μου, το οποίο το καταθέτω, γιατί ήθελε να το δει ο κ. Γεωργιάδης. Το πλήρωσα με την κάρτα μου, εδώ είναι και η κάρτα μου, να την δείτε όλοι, το πλήρωσα από την τσέπη μου.

(Στο σημείο αυτό ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας και Πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κ. Πάνος Καμμένος καταθέτει για τα Πρακτικά το προαναφερθέν έγγραφο, το οποίο βρίσκεται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)».

Με άλλα λόγια, ο κ. Καμμένος παραδέχεται και σήμερα πως παρότι στις 25/9 οποιοσδήποτε θα συμπέραινε ότι κατέθεσε απόδειξη πληρωμής, αυτός κατέθεσε την απόδειξη της κράτησης.

Όπως επίσης είναι γνωστό σε όποιον έχει πραγματοποιήσει ποτέ κράτηση σε ξενοδοχείο διαδικτυακά, αυτή γίνεται πάντα με πιστωτική κάρτα από την οποία δεσμεύεται ένα ποσό, Χρέωση δεν γίνεται δηλαδή παρά μόνο κατά την αναχώρηση του πελάτη από το ξενοδοχείο οπου δικαιούται φυσικά να πληρώσει με την κάρτα που είχε χρησιμοποιήσει ή να επιλέξει άλλο τρόπο πληρωμής.

Αυτό όμως που δεν εξηγεί σε κανένα σημείο είναι γιατί πλήρωσε με μετρητά και πως βρέθηκε το ποσό αυτό σε μετρητά παρά τα capital controls.

Ψεύδεται όμως και σε άλλο σημείο ο υπουργός.

Ισχυρίστηκε ρητώς σήμερα ότι πλήρωσε με την κάρτα που «του πλήρωσε» ο δημοσιογράφος Γιώργος Παπαχρήστος από αγωγή που έκανε ο υπουργός εις βάρος του.

Όμως ο Γιώργος Παπαχρήστος δεν του έχει πληρώσει ούτε ένα ευρώ.

Ας δούμε πάλι τα πρακτικά της συνεδρίασης της 25ης Σεπτεμβρίου:

«Ας βγει ο Παπαχρήστος που κρύβεται. Χθες πήγε ο δικαστικός επιμελητής στην “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ” και η πρώτη απάντηση ήταν ότι δεν «δουλεύει εδώ" και μετά “αφήστε να του επιδώσουμε την αγωγή”.

Θα πρέπει να μάθετε, λοιπόν, ότι θα πρέπει να σέβεστε τις δικαστικές αποφάσεις και τέτοιου είδους λασπολογία μη τη χρησιμοποιείτε. Αν έχετε πολιτικά επιχειρήματα, ανεβείτε και με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση να αντιπαρατεθούμε. Προαγωγός της ακροδεξιάς είστε εσείς. Ουδέποτε υπήρξαν τα στοιχεία αυτά που λέτε σαν αληθή στοιχεία. Έχουν τελεσιδικήσει με αποφάσεις. Και τέλος πάντων, σε αυτή εδώ την Αίθουσα οφείλετε να σέβεστε τις τελεσίδικες αποφάσεις της δικαιοσύνης».

Καταρχάς, η αγωγή δεν έχει τελεσιδικήσει αλλά εκκρεμεί ενώπιον του Εφετείου. Άρα ο κ. Καμμένος δεν έχει εισπράξει ούτε ένα ευρώ από όσα του επιδικάστηκαν.

Αλλά και να ήταν έτσι (που δεν είναι) οι ημερομηνίες που δίνει ο υπουργός δεν βγαίνουν. Διότι ο ίδιος λέει ότι ο δικαστικός επιμελητής αναζήτησε τον Γιώργο Παπαχρήστο στην «Ελευθερία του Τύπου» στις 24/9. Ακόμη και να είχε εισπράξει τα χρήματα που του επιδικάστηκαν πρωτοδίκως από την αγωγή, πως είναι δυνατόν να τα είχε στον λογαριασμό του στις 15/9 που αναχώρησε από το Λονδίνο και εξόφλησε το ξενοδοχείο (όπως φαίνεται κι από την απόδειξη κράτησης που ο ίδιος κατέθεσε) ενώ ο ίδιος 10 ολόκληρες μέρες μετά στην ολομέλεια της Βουλής κατηγόρησε τον δημοσιογράφο ότι κρύβεται για να μην τον πληρώσει;;

Δεδομένου οτι ένας ακόμη ισχυρισμός του υπουργού καταρρίπτεται, τα ερωτήματα που έθεσαν τα «Παραπολιτικά» παραμένουν:Που βρήκε τόσα μετρητά εν μέσω capital controls στο εξωτερικό;
Δήλωσε στο καζίνο την ιδιότητα του; Το καζίνο τον ρώτησε, ως όφειλε, βάσει οδηγίας, αν τα χρήματα ήταν δικά του, ζητώντας και αντίγραφο των προσωπικών του λογαριασμών;



Πηγή: http://www.parapolitika.gr/article/pseftis-kata-sirroi-kammenos