24 Δεκεμβρίου 2017

ΑΝΘΡΩΜΠΙΖΜΟΣ ΣΥΡΙΖΑ! Κρήτη: Χριστούγεννα χωρίς ρεύμα για άνεργη μητέρα και τα 4 παιδιά της

Χριστούγεννα στο σκοτάδι και χωρίς θέρμανση, με τα τέσσερα παιδιά της θα κάνει η άνεργη 48χρονη μητέρα από το Ηράκλειο, που της έκοψαν πριν από τρεις ημέρες το ρεύμα, λόγω μεγάλης οφειλής στην ΔΕΗ.


Η 48χρονη κάνει έκκληση στους πολίτες να την βοηθήσουν.

«Δεν θέλω κάτι για μένα αλλά μόνο για τα παιδιά μου. Θα κάνουμε Χριστούγεννα χωρίς ρεύμα, χωρίς θέρμανση, χωρίς να μπορούμε να κάνουμε μπάνιο σαν άνθρωποι. Τα δύο μεγάλα παιδιά μου έρχονται σε λίγο από Θεσσαλονίκη που είναι φοιτητές, τι θα τους πω. Μένουμε ψηλά στο βουνό και έχει κρύο, γιαυτό πέρυσι αναγκάστηκα να κάνω και την παράνομη σύνδεση από την κολώνα της ΔΕΗ» λέει η ίδια.

Η γυναίκα έχει τέσσερα παιδιά μία, κόρη 15 ετών, και τρεις γιους 17, 18 και 20 ετών. Τα μεγάλα αγόρια σπουδάζουν στη Θεσσαλονίκη, μένουν στην εστία, τρώνε στη σχολή και κάθε δύο μήνες ο δήμος Ηρακλείου τους στέλνει ένα δέμα με τρόφιμα.

«Μίλησα αυτές τις μέρες με δύο γραφεία βουλευτών για να με βοηθήσουν, με την Πολεοδομία και την ΔΕΗ. Δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα», αναφέρει χαρακτηρστικά η 48χρονη.

«Θέλω να πληρώνω αλλά για να μπω σε ρύθμιση πρέπει να δώσω το 30% μπροστά και εγώ δεν το έχω. Επίσης πρέπει να αλλάξω το ρεύμα από εργοταξιακό σε οικιακό, και εκεί μόνο μηχανικός από την πολεοδομία μπορεί να με βοηθήσει».

Η άνεργη Ηρακλειώτισσα έχει τελειώσει την σχολή φύλαξης μουσείων και ψάχνει για εργασία. Θέλει να βρει μόνιμη δουλειά, για να ζήσει αξιοπρεπώς τα παιδιά της. Θέλει να πληρώσει όλα τα χρέη της. Αλλά δεν ξέρει το πώς…

«Η ζωή μας είναι δύσκολη, και τις μέρες αυτές ακόμη περισσότερο. Εύχομαι να μου συνδέσουν το ρεύμα και να βρω δουλειά να τους ξοφλήσω. Δεν το κάνω γιατί δεν θέλω αλλά γιατί δεν μπορώ. Δεν θέλω τρόφιμα μου έδωσε το ΤΕΒΑ Αγίας Αικατερίνης και πήρα και το επίδομα από το κράτος. Θέλω χρήματα για την ρύθμιση και δουλειά για να δουλέψω. Και ας περάσουμε φέτος με τα παιδιά παγωμένα Χριστούγεννα. Ελπίζω να ακούσουν αυτοί που πρέπει την φωνή μου…», αναφέρει κλείνοντας.

Πηγή: ekriti