04 Δεκεμβρίου 2017

Η Μπέτυ Τσίπρα απαντά για την Μαρέβα στον Καρανίκα του Μαξίμου

«Ο κ. Μητσοτάκης... επιμένει να κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι η κριτική που ασκείται στη σύζυγό του δεν έχει να κάνει, ούτε με το ότι είναι γυναίκα, ούτε "άριστη" επιχειρηματίας, αλλά με το γεγονός ότι η σύζυγος του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι δημόσιο πρόσωπο και η οικονομική της δραστηριότητα πρέπει να ελέγχεται αυστηρότατα» έγραψε σήμερα σε ανακοίνωση του κάποιος Καρανίκας του Μαξίμου... φυσικά για το συγκεκριμένο θέμα του έχει απαντήσει η Περιστέρα:


Αντιγράφω παλαιότερη δήλωση της Μπέτυ του Τσίπρα, στην εφημερίδα (sic) «Documento», όταν την έκραζαν για το διορισμό στο ΤΕΙ Κοζάνης απ' όπου ξεκίνησε μια φρενήρη πορεία που την έκανε από δασκάλα δημοτικού, καθηγήτρια στην Κίνα και ομιλίτρια στη Χαβάη

«Υπέβαλα τα χαρτιά μου σε μία ανοιχτή προκήρυξη στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Μακεδονίας, όπου ζητούσαν διδάκτορες με προσόντα προκειμένου να διδάξουν σε δύο ακαδημαϊκά εξάμηνα ως έκτακτο διδακτικό προσωπικό. Δεν πρόκειται περί κανενός διορισμού. Δεν δέχομαι να με χρησιμοποιούν. Όποιος πολιτικός ή ΜΜΕ θέλει να αντιπαρατεθεί με τον σύζυγό μου, ας το κάνει γενναία και απευθείας στον ίδιο» είχε πει και συμπλήρωσε:
«Η κουβέντα αυτή είναι υποκριτική...Η δύναμή μου είναι η δουλειά μου. Είμαι δημόσιος υπάλληλος, καθηγήτρια, και αυτό είναι τιμή, δεν είναι ντροπή. Όλα τα πράγματα κρίνονται στη ζωή. Εγώ κρίνομαι και λογοδοτώ στους συναδέλφους και τους φοιτητές μου. Δέχομαι να κρίνομαι αυστηρά, ακόμα και πιο αυστηρά από τους υπολοίπους. Δεν δέχομαι όμως να κρίνομαι άδικα»

Αυτά είχε πει τότε η Μπέτυ και φαντάζομαι πως αυτά ισχύουν και για την Μαρέβα... οπότε ξυδάκι.