16 Ιανουαρίου 2018

Ριμπερί: Ναι, υπέφερα λόγω της ουλής, αλλά ποτέ δεν έκλαψα

Ο Φρανκ Ριμπερί μίλησε για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια, την εγκατάλειψη από τους γονείς του, αλλά και την ουλή που διαμόρφωσε το ποιος είναι.


Οι βιολογικοί του γονείς τον εγκατέλειψαν σε ένα μοναστήρι, ενώ στα δύο του χρόνια έπεσε θύμα τροχαίου, απ’ όπου προκλήθηκαν οι ουλές στο πρόσωπό του. Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής μίλησε για το πώς είναι να μεγαλώνεις με τη ρετσινιά του άσχημου, αφού όλοι έτσι τον αποκαλούσαν, τονίζοντας ότι οι ουλές και το αποκρουστικό του πρόσωπο διαμόρφωσαν την προσωπικότητά του.

«Αυτή η ουλή... Αυτή με διαμόρφωσε, αυτή έφτιαξε τον χαρακτήρα μου και μου έδωσε δύναμη. Δεν είναι εύκολο να είσαι παιδί και να κυκλοφορείς με ένα τέτοιο σημάδι. Σε κοιτάζουν περίεργα οι άλλοι, λένε ότι είσαι άσχημος. Και η οικογένειά μου υπέφερε εξαιτίας αυτής της ουλής, εξαιτίας όλων όσα έπρεπε να ακούει. Όλοι κοίταζαν το πρόσωπό μου και έλεγαν ότι είμαι άσχημος. Δεν γινόταν να περάσω απαρατήρητος. Ακόμα και τώρα που παίζω ποδόσφαιρο, δεν κοιτάζουν τον Φρανκ, αλλά την ουλή του», είπε ο Γάλλος ποδοσφαιριστής.

Και συνέχισε: «Παρά το γεγονός ότι ήμουν νέος και με ενοχλούσαν αυτά που άκουγα, δεν πήγα ποτέ στη γωνία να βάλω τα κλάματα. Ναι, υπέφερα, αλλά ποτέ, ποτέ, ποτέ δεν έκλαψα. Και δεν σκέφτηκα ποτέ να κάνω πλαστική επέμβαση, διότι τα σημάδια μου είμαι εγώ».