10 Ιανουαρίου 2018

ΒΙΝΤΕΟ-Σκληρή επίθεση Δημήτρη Οικονόμου σε Λάκη Λαζόπουλο: «Θα ζητήσει συγγνώμη γι’ αυτές τις χυδαιότητες»;

"Έχω σκάσει από προχθές που διάβασα τη συνέντευξη του! Έχω σκάσει! Δηλαδή, ζει σε ένα σπίτι 40 τετραγωνικά..."


«Ζω σε ένα σπίτι που είναι 40 τ.μ., εκεί μένω εγώ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Λάκης Λαζόπουλος, σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή Όλα Καλά. «Ό,τι είπα, το πλήρωσα!», συμπλήρωσε στη συνέχεια. Η συγκεκριμένη δήλωση έφτασε στ’ αφτιά του Δημήτρη Οικονόμου, κατά την ανάγνωση των εφημερίδων στην εκπομπή Σήμερα και ο γνωστός δημοσιογράφος άστραψε και βρόντηξε!

«Εγώ λυπάμαι τον Λάκη Λαζόπουλο ρε συ Μαρία. Έχω σκάσει από προχθές που διάβασα τη συνέντευξη του! Έχω σκάσει! Δηλαδή, ζει σε ένα σπίτι 40 τετραγωνικά, «ό,τι είπα το πλήρωσα»… Γι’ αυτή τη χυδαία προπαγάνδα που έκανε τόσα χρόνια ο Λάκης, θα ζητήσει καμιά φορά συγγνώμη; Γι’ αυτές τις χυδαιότητες που έλεγε χρόνια επί χρόνων και επηρέαζε χιλιάδες πολίτες; Θα ζητήσει μια συγγνώμη; Μάλλον όχι. Προκαλεί…», είπε ο Δημήτρης Οικονόμου