23 Φεβρουαρίου 2018

Οργισμένος ο πατέρας της μικρής Μελίνας: Θα τους πάω μέχρι τέλους!

«Τρελάθηκα όταν άκουσα για τον θάνατο της κόρης μου στη Βουλή» δηλώνει ο πατέρας της μικρής Μελίνας Μάνος Παρασκάκης.

Ο χαροκαμένος πατέρας μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που περνάει και πάλι η οικογένειά του, ωστόσο, μιλώντας στον ΣΚΑΪ αποκάλυψε ότι ο ίδιος είναι αποφασισμένος να τραβήξει την υπόθεση μέχρι… τέλους.


«Το παιδί ήταν Σουηδός πολίτης. Θα το τραβήξω μέχρι τέλους, εάν δεν βγουν να μιλήσουν όλοι αυτοί που ξέρουν τι έχει γίνει. Δέκα άτομα ήταν στο χειρουργείο. Κάποιος ξέρει τι έχει γίνει. Δεν θα μείνω με σταυρωμένα χέρια».

Ο κ. Παρασκάκης ανέφερε ότι η υπόθεση αυτή θα αποτελεί μια μεγάλη πληγή πάντα για τον ίδιο και την οικογένειά του και εξέφρασε για άλλη μια φορά την έκπληξή του όταν έμαθε ότι ο θάνατος της κόρης του έγινε θέμα στη Βουλή.

«Εντελώς αναπάντεχα με πήραν τηλέφωνο και έπεσα από τα σύννεφα. Τρελάθηκα. Ήταν κάτι που δεν το περίμενα. Δεν με ενημέρωσε κανείς εδώ και έναν χρόνο ότι έχει βγει το πόρισμα. Από τις κινήσεις που έκανα εγώ δεν θα είχα τέτοια ενημέρωση.

Αν δεν έβγαζε ο Άδωνις την υπόθεση, δεν θα γνώριζα τίποτα». Αναφερόμενος στα ονόματα που υπάρχουν στο πόρισμα, το οποίο διευκρίνισε ότι ακόμη δεν έχει φτάσει στα χέρια του, ανέφερε: «Οι γιατροί δεν μου είπαν τίποτα για την αιτία του θανάτου της κόρης μου.

Με την κα Πολάκη δεν με ενδιαφέρει τι θα γίνει. Με πονάει η συγκάλυψη της υπόθεσης. Εμένα η συγκάλυψη με πονάει. Έχω τρομοκρατηθεί με το θέμα της συγκάλυψης.

Το θέμα είναι ότι δεν πρέπει να τρέχω εγώ να βρω την αλήθεια για το θέμα της συγκάλυψης, αλλά για τα αίτια του θανάτου της κόρης μου. Κάποιοι ήρθαν σε επαφή μαζί μου, αλλά όχι αυτοί που έπρεπε για να μου δώσουν εξηγήσεις.

Ζητάω να μάθω την αλήθεια για το πώς πέθανε η κόρη μου και ποιος φταίει γι’ αυτό. Το πόρισμα δεν το έχω στα χέρια μου. Όταν ακούς τρανταχτά ονόματα, σου δημιουργούνται υπόνοιες. Περιμένω να μιλήσουν αυτοί που πρέπει να μιλήσουν».