06 Φεβρουαρίου 2018

Μάριος Σαλμάς: Εγώ αποκάλυψα την υπόθεση της Novartis

Mε αποκλειστική δήλωσή του στο Lykavitos.gr ο πρώην υπουργός, Μάριος Σαλμάς, ανέφερε για την υπόθεση της Novartis τα εξής: “Είμαι αυτός που αποκάλυψα την υπόθεση στην Ελλάδα στις 15 Δεκεμβρίου του 2016. Είμαι ένας από αυτούς που έστησαν την υπόθεση και ενημέρωσαν τις Αρχές. Είμαι αυτός που ενημέρωσα στην Ελλάδα ότι γίνεται έρευνα στην Αμερική.


Είμαι ο υπουργός που κατέθεσε ως μάρτυρας στη Ράικου τον Ιανουάριο του 2017 όταν ξεκίνησε η έρευνα. Της έδωσα τα πορίσματα για τις κακές μεθόδους που ακολουθούσε η Novartis. Είμαι ο υπουργός που κυνήγησα τη Novartis. Είμαι ο άνθρωπος που είχα κάνει τρία πορίσματα για τη Novartis. Το πρώτο για τα συνέδρια που έκανε η Νοvartis. Το δεύτερο για το φάρμακο selenia και το τρίτο για τη δωροδοκία γιατρού και φαρμακοποιού στο νοσοκομείο Θεαγένειο. Είμαι ο άνθρωπος που μείωσε τον τζίρο της Novartis κατά 30%».

Lykavitos.gr: